Karadeniz Turu'na Çıktık!

 Ne zamandır yoktum, çünkü yazmaya değer bir şey yaşamıyordum sanırım. Şimdi sizlere Karadeniz turumuzu özetlemek isterdim fakat hepsinde ayrı bir deneyim yaşadığımız için hepsini gün gün yazmaya karar verdim

1.  İstanbul'dan Çıkış >>Osmancık'ta kalış

2. Ordu Gezisi

3. Trabzon-Of gezisi

4.Rize Gito Yaylası

5.Rize Pokut Yaylası

6.Artvin Borçka

7.Artvin Yaylası

8.Eve Dönüş


karışık olarak yazıcam size, fikir verirler umarım :) bolca fotoğraf da paylaşıcam, hiç merak etmeyin ''

Yorumlar

  1. Güzel bir rota, keyifli vakitler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) bitti sayılır, her gün deneyimleri anlatacağım :)

      Sil
  2. Ovvvv süper, beklemedeyiz o zaman yaz bize hemen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski günlerdeki gibi hergün yazmak istiyorum artık :)

      Sil
  3. off canım Karadeniz canım memleketim.. Ama keşke güzergahta Sinop'ta olsaymış. Sinop'u görmeden çok eksik kalır...

    YanıtlaSil
  4. Pek mümkün olmaz ama yine de mümkünse Borçka askeri bölüğünden veya yakınlarından bir fotoğraf çekebilir misin benim için. Askerliğimi orada yapmıştım, çok özledim oraları...

    YanıtlaSil
  5. orada fotoğraf çektim ama doğru yer mi bilemedim. borçka da jandarma komutanlığı vardı, tam önünde foto çektim, jandarma üzerime koşunca hemen sildim :D

    YanıtlaSil
  6. Benim zamanımda jandarma öğretmen evinin ynında 3 katlı bi apartmandı şimdi ayrı binası olmuş, bizimkisi Yüzbaşı Basri Kırcalı Kışlasıydı... Ahahaha olaya bak, gezmeye sen çıktın talimatla ben foto çektiriyorum :)))))

    YanıtlaSil
  7. Ben de bir yerlerlere uğramalı gezi istiyorum. En kısa zamanda olur inşallah.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..