Ivır Zıvır Part 2

 Öncelikle çok özlemişim buralarda yazmayı. Sizler de okumayı özlemişsinizdir inşallah.

Hafta sonu anneler günüydü. Anne olunca daha çok anlıyor insan, anneler gerçekten çok yorgun. O eski kafamı gerçekten çok özlüyorum. Bi arkadaş bana "yahu senin kafan beş karış havada" demişti. O zaman ona o kadar çok kızmıştım ki.. Malmışım.. Gerçekten benim kafam beş karış havadaymış. Şu an burnum sürtüyor sürtüyor, mutlusunuzdur inşallah..

Geçtiğimiz süreçte neler yaptım neler. Şu an bi yayıneviyle anlaştım ve kitaplarının iç tasarımını yapıyorum. aynı zamanda a kişisi ile beraber kurduğumuz şirketin ayak işleri (idari işler müdürlüğü) nü üstlenmeye çalışıyorum. Fakat sürekli evde olduğum için asla çevrede çalışan bi insan olarak görünmüyorum. Olsun. 

Çocukların biri 2 diğeri 8 yaşında. 2 yaşında olan hayatı burnumdan getirmeye and içmiş gibi davranıyor şu günlerde. 2 yaş sendromu mudur , her ne boksa, beni mahvetti. Elimi asla tutmuyor, marketlerde kendini yerlere atıyor, ağlıyor. Bir de kronik bir boğaz enf halleri var ki sormayın. Valla çok zor analık..

Anneler gününü geriye bıraktığımız şu günlerde annelere kafa izni verilmesini talep ediyorum! O kadar çok ihtiyacım var ki buna. Hani öyle iki gün falan da değil. Yarım gün. Fakat o eski kafaya döneceğim. Tamamen beynim boş olacak. Kimseyi düşünmeyeceğim bir yarım günüm olsun isterdim. Hayal..

Böyle konuşunca işte şükretmiyorsun deniyor. Aksine her aklıma geldikçe hayatıma şükrediyorum fakat insanlık hali işte, yoruluyorum. Yorulunca da bir free time istiyorum. Maçlarda bile hani mola varya. Mola istiyorum. Mola verince maça döndüğümde çok çok iyi oluyorum. Geçen arkadaşımla 2 saatlik bir alışverişe gittik. Kafamı boşalttım geldim resmen. Çok özledim çocukları. Sarıldım, oynadık, beraber eğlendik. Ama o iki saat bana verilmeseydi eminim yine bağrış çağrış delirmeler yaşayacaktım. 

O yüzdendir ki beyler, eşlerinize biraz mola ve anlayış istiyorum. Verin. Siz eşlerinizden çok daha memnun olacaksınız bu duruma. Tecrübe ile sabit.



Yorumlar

  1. Anneler günün kutlu olsun. Sizin hakkınız ödenmez.

    YanıtlaSil
  2. Çocukken ben de kendimi yerlere atarmışım :)) güzel günlerdi. Anneler gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben hiç öyle şeyler yapmazmışım. bana nerden geldi bu bilmem :D

      Sil
  3. O iki yaş çok başka bir mevzu :)) Onu da yeğenlerimden ayda bir gördüğüm kadarıyla falan biliyorum. Aynı çatı altında düşünemiyorum bile.🥲​ Şimdiden kolaylıklar ve sabır diliyorum. Ayrıca boğazı için de çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) Allah her isteyene nasip etsin fakat gerçekten zorlu bir süreçteyiz :)

      Sil
  4. Çocuklarda 2 - 3 yaş negatif dönemmiş oğlumdan biliyorum psikolog öyle demişti. Ama öyle tatlılar ki sarılınca her şey bitiyor. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Tüp bebekle üçüz çocuk sahibi
    olan arkadaşım, "o kadar yoruluyorum ki bazen geçici olarak yoğun bakıma gireyim de azıcık dinleneyim diye dua ediyorum", demişti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu ben de bazen dile getiriyorum :D şöyle hastaneye yatsam falan diye. :D

      Sil
  6. Seni okumayı özlemişim. Döndüğünü ve sık yazdığını görmek beni çok mutlu etti. Anneler günün kutlu olsun. Annelerin kafa iznine çıkmasının babalardan çok daha az olmasına ve iki saatlik kendilerine zaman ayırmalarının bile lüksmüş gibi görünmesinden nefret ediyorum. Her çiftte bu dediğim gibi değildir tabi ama genelde kadınlardan daha fazla taviz vermesi bekleniyor. Umarım senin için her şey istediğin gibi gider. Yeni işin de hayırlı olsun çok sevindim. Yeni yazılarını bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sormayın. bu konuda da bir yazı yazacağım en kısa vakitte :)

      Sil
  7. 10 yıl öncesinden iyisin yani, sevindim, gergin zamanların vardı çok o zamanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karadenizliliğin verdiği gerginlik hala devam etmekte. :D fakat artık blog da değil de gerçek hayatta insanlara kusuyorum sanırım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..