Sevili Günlük 5

 

Merhaba sevgili arkadaşlar, öncelikle bir duyuru paylaşayım: geçenlerde sevgili ahsen’in yaptığı yorum sayesinde Telegram üzerinden Blogger Türkiye grubuna katıldım. Telegram indirip, arama çubuğuna Blogger Türkiye yazınca hemen eklenebiliyorsunuz. Orada güzel paylaşımlar yapıyor, bloglar arası etkileşimi çoğaltıyoruz.

Harika bir iş olmuş bu, çünkü bloglar yavaş yavaş ölüyorlar maalesef. Bu şekilde ayakta kalması için uğraşan arkadaşlar gördükçe aralarında bulunmaya çalışıyorum. Harikasınız!

Bunca boş zamanım varken yetişemediğim onca şey nasıl oluyor bilmiyorum. Öğrenmek istediğim, yapmak istediğim o kadar şey var ki.. anlatmakla bitmez. Bu hastalık hepimizin üstüne ölü taprağı attı ne yazık ki..

Bugün Kış Uykusu’nu izledim. O kadar seviyorum ki Nuri Bilge Ceylan filmlerini, izlememek için hep erteliyorum. İzlerken de ara veriyorum, bitmesin istiyorum. Bitince kalbime bir taş oturuyor nedense. Öyle içine giriyorum filmin, ayrılmak zor geliyor oyunculardan. Hakkında söyleyecek onca şey varken, hiç bir şey söyleyesim gelmiyor girdiğim depresyon yüzünden.

Eğer yengeç burcu iseniz, depresyona girmek için sebebiniz çoktur. Aman bunda da ne var dediğiniz milyonlarca şeyden dolayı depresyona gireriz biz.

Bu arada, hamburger günüydü bugün. Yine efsane hamburgerimden yaptım, tarifi burada:

tık tık 

Bir de son olarak birinin twitter da @kskobi’nin yazmış olduğu twitle kapatıyorum günü:

“Geçinmeye gönlü olan geçinir, anlaşmak isteyen orta yolu bulur, telafi etmek isteyen eder, önemseyen gösterir. Kısacası ben böyleyim diye bir şey yok, ben sana karşı böyleyim diye bir şey var.”

Yorumlar

  1. Telegram grubu iyi düşünülmüş. İndireyim ben de..

    YanıtlaSil
  2. Nuri Bilge Ceylan filmleri o kadar hayatın içinden ki. İzlemediysen ''Kasaba''yı da izle.
    Geçen yaz (pandemi öncesi yaz) Truva Müzesi'ne art arda girdik, Nuri Bilge Ceylan, 2 oğlu, eşi ve kayınpederi ile. Aynı anda gezdik. Oradan da bir film çıkarır belki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa keşke ben de orada olsaymışım, gerçek hayatta nasıl biri çok merak ediyorum :)

      Sil
  3. Hamburger ekmeğini daha önce kaydetmiştim 😁. Telegram işine bir bakayım. Son cümleyi çok beğendim, güzel laf. İçimi ferahlattı , hep iyi olmaya çalışmaktan yoruluyor bazen insan. Ben sana karşı böyleyim demek bir özgürlük kapısı gibi. Kullanacağım bunu. Hayret, bir şeyleri fark etmek, öğrenmek hiç bitmeyen bir süreç. Çok zevkli. Kucakladım seni sanal sanal Büşra...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, umarım ilerde gerçekleşiriz ha :)

      Sil
  4. Son cümle müthişti. Bunu birazdan arkadaş gruplarımda paylaşacağım. :) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hoş geldin tekrar, yazı yazmakla ne iyi etmişsin takipçilerin de görerek gelebilirler. Bundan 4-5 sene önce blogger çok daha etkin bir mecraydı. Google plus kapandıktan sonra gitgide istatistiklerimiz düştü. Gruplarda paylaşabiliyorduk en azından, o da kalmayınca iyice gerilere düştü blogger. Yeni neslin okumaya üşeniyor olması, okuma alışkanlığı olmaması da bunda etken. Blog işi gönül işi tabi bir günde en az 3-4 saatini alıyor, bu kadar emek verince istiyorsun ki insanlarla paylaşımda bulunayım ama ortak bir mecra olmadığında ne kadar yazarsan yaz havada asılı kalıyor. Umarım telegram hepimize güncel takip imkanı sunar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, şahsen ben çok mutluyum sizlerle olduğum için

      Sil
  6. yengeç burcu gün yüzü görmez zaten :)

    YanıtlaSil
  7. Hamburgere bayılırım, Ankara başta olmak üzere gezdiğim şehirlerdeki ünlü hamburgercileri test edip fotoğraflarını çekiyorum. Biraz acayip bir uğraş farkındayım. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence muhteşem bir uğraş, boş vaktinde istanbul a dabekleriz, çok iyi hamburgerciler tanıyorum

      Sil
  8. ceylanın kış uykusu biraz daha kısa olsaydı iyiydi yaaa, depresyon bizden uzak dursuuuun, twit çok iyimiş :)

    YanıtlaSil
  9. Kopyaladım twiti sessiz sedasız kaçıyorum 🥰🥰🥰🤗

    YanıtlaSil
  10. Duyuru için teşekkürler :) Bu arada ben de çok severim Nuri Bilge Ceylan filmlerini. En çokta kamera arkası videoları sarıyor beni. Ahlat Ağacı filmi de bence çok güzeldi, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahlat ağacı en sevdiğim filmi şimdilik :) henüz bir zamanlar anadolu da yı izlemedim

      Sil
  11. Gerçekten de güzel bir girişim şu telegram olayı. Yazmayı bırakmamış yeni yeni bloglar tanımama fırsat verdi.
    Kış uykusu ne güzel filmdir öyle. Hele ki çalışma odasında geçen uzun uzadıya bir konuşma sahnesi var. Bayılırım o sahneye.
    Yengeç, canım burcum. Severim kendisini. Depresyona girmesiyle çıkması bir olur genelde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah o sahneyi tekrar tekrar izlemek istiyorum ben de. sen de miyengeçsin ya :) çok bipolarız çok

      Sil
  12. Telegram olayını ben de duydum da pek bilemedim. Her yerden her içerikten kişilerin olması aslında niteliği düşürebilir.

    Bu arada Nuri Bilge Ceylan'ın çoğu yapımı hakkında bizzat set içinde olanlardan duyduğum şeyler ona olan saygımı 0'a yakın bir yere getirdi haberin olsun. Çok abartmamak gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooooooooooooook merak ettim konuyu, lütfen yazar mısınız :)

      Sil
    2. Söyleyebileceğim tek şey, bazı şeyler bazı şeylerden bazılarını kandırarak alınmış olabilir. Bir kişinin yaptığı bir kişilik de olmayabilir ve alınan kararlar öncesinde karşı çıkılıp haftalar sonra aaaa buldumcu yalanıyla bunlar bana ait kimse karışamaz deyip ve daha bunu söyleyeni setten önce kovmuş olmuş da olabilir. Hayat tuhaf gerçekten. Bunları herhangi biri yapmış da olabilir. Anlamışsındır umarım.

      Sil
  13. Telegram grubuna katılmıştım önceden. Bloglar arası etkileşime bir katkısı olacak mı bunu zaman gösterecek.

    Bloglar ölüyor mu gerçekten? Ben aslında pek olumsuz düşünmüyorum. Blogların ölmesi için yazının ölmesi lazım. Yazı bitmeyeceğine göre bloglar da yaşamaya devam eder bence. Okunuyor mu dersen, orada biraz haklısın. Yeni bir şey değil bu, eskiden de az okunuyordu zaten. Okuyormuş gibi yapıyordu insanlar. Hâlâ öyle yapıyorlar maalesef. 😔

    Blog yazarları olarak "niçin yazıyoruz" sorusunun cevabını verdiğimiz anda sorun çözülecek aslında. Sanırım pek çok arkadaşımız başkaları için yazıyor, böyle olunca da ortaya kaliteli ürünler çıkmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bayaa etkileşim oluyor :) bence de öyle, okunmadan cevapp yazılıyor ve çoğu blogger da bundan memnun, yeter ki yorum olsun diyorlar maalesef :(

      Sil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..