BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM


 Bugün benim doğum günüm evet. 36 yaşımda bir çok şeyi başarmış olmayı hayal etmişken ve bunca şeyi başarmışken mutsuzluğumu neye bağlamalıyım bilmiyorum. bu 36 yıla muhteşem bir çocukluk, harika bir gençlik, 4 üniversite, güzel bir iş yaşamı, 2 çocuk, 1 evlilik, güzel bir ev ve araba sığdırdım. Bugün ölsem, gözüm açık gitmez. Bir insana söylemek istediğim bir cümlem var, onu söylemeden gitmek istemezdim. Ne olacaksa olsun.!

Her neyse. Bugüne gelelim şimdi. A kişisine 1 haftadır bugünü söyledim. Hayalim şuydu. Tüm gün çocuklarla o ilgilenecek, sabah kahvaltımı hazırlayacak, kahvemi yapacak. Akşam da hep birlikte bir yemek yiyeceğiz dışarda. Kaç zamandır istediğim "o" yere götürecek beni. Belki bir pasta keseceğiz sonrasında. Ama hayaller bu iken hayatlar ne mi oldu? Bana Macbook aldı. Çünkü ben benimkini bir öğrenciye vermiştim bilgisayarı olmadığı için. Bugün mesaiye kaldı. Yarın da kalacak. Ben de oturdum aldığı mac ile bu yazıyı yazıyorum. Koskoca ekranlı masa üstü bilgisayarım da var, oyun oynamak için tuttuğum fakat bırakın oyun oynamayı tuvalete bile gidemediğimden çocuklar yüzünden, open tuşuna basamadığım. 

Ben sadece dinlenmek istiyorum. Hatta geçen gün ölsem de toprak atsalar üzerime, yatsam da dinlensem dedim. O derece dinlenesim var. Bunu a kişisine söylediğimde annemin yazlığına gidelim orada dinlenirsin dedi. SAnki yemek yapmayacak, çocuklarla ilgilenmeyecek, etrafı toparlamayacak ve hatta denize inip gelmeyecek gibi. Denize inmek bile külfet. Ben oturup sessizlikte kitap okumak, kahvemi yudumlamak istiyorum. Çok yorgunum. Buna da şükür. SAğlığım yerimde ama bir es istiyorum hayatıma. Şöyle 2 gün. Sakinlik istiyorum. Sanki o zaman dinginleşeceğim ve etrafımdaki herkese daha çok faydam olacak gibi.    

Ne diyoduk? Evlenmeyin anacım. Bunu bana kimse demedi. Bekarlık ciddi sultanlık.  Ya da size yol arkadaşı olacak, arkanızı toplayacak, zorlanmanızı beklemeden size el uzatacak, kapınızı açacak biriyle evlenin. Sırtınızı rahatça yaslayabileceğiniz, gözünüzün asla arkada kalmayacağı biriyle. Ah genç kızlarım ALLah sizi hep değer bilenlerle karşılaştırsın. En çok sizleri.

Yorumlar