Ben hayatta ne arıyorum?

 Uzunca düşündüm, güzelce karar verdim. ben hayattan gerçekten ne arıyorum? neden daldan dala atlıyor, asla bir yerde tutunamıyorum.     

KENDİMİ HİÇ BİR YERE AİT HİSSETMİYORUM.

benim ayaklarım yere basmıyor asla. boşlukta süzülüyorum, süzülüyorum. Bir yere tutunmak istiyorum, tutunduğum dallar paramparça oluyor. Ben buraya ait değilim.

Ben huzur arıyorum. yanına vardığımda nefes alabildiğim, huzur dolu bir yer arıyorum. yaptığım hatalarda beni durmadan aşağılayan, kızan, sert davranan, hor gören, itip kakan, değer vermeyen veya değersiz hissettiren, her yaptığımı yargılayanı değil, içinde huzur bulduğumu istiyorum. ben nefes alamıyorum.

burnumun nefes almaya yakın yerleri içten şişiyor. geceleri çırpınarak uyanıyorum. boğuluyorum. her gece boğuluyorum. sanki bir okyanusun en derinlerinde nefes almaya çalışarak yaşıyorum hayatı. biliyorum, oksijen yok ana uğraşıyorum. yoruluyorum.


ben çok yoruldum. sahil kenarı ılık rüzgar arıyorum. sessizlik arıyorum. sakinlik arıyorum. dinginlik arıyorum. kızmayan, kızmadığım, sinirlenmediğim ve sinir etmediğimi arıyorum. sadece arıyorum. bulamacağımı biliyorum fakat denizlerin fersah fersah altlarında bir yerlerde var, biliyorum. bir gün, belki bir gün diyorum. işte o gün, o gün hepsi geçecek. suyun yüzeyine çıkacağız ve derin bir nefes alacağız. yargılamayacağız, yargılanmayacağız. mutlu olmanın bir yolunu bulacağız, mutsuzluklarda debelenmekten, karamsarlıklarda gömülmekten kurtulacağız. belki bir gün.



Yorumlar

  1. Sanki biraz depresif bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. huzur bul artık ayolcuum :)

    YanıtlaSil
  3. Belki de yanlış yerde arıyor olabilir misin? Denizin fersah fersah altında değilde göklerdedir aradığın kim bilir..
    Kendi tecrübelerimden çıkarımımla söyliyeyim. Huzuru kendi içimde bulmadan, hiçbir yerde bulamadım. Ne eş, ne çocuk, ne anne baba...
    Bir yolculuktayız. Tek başımıza. Yapayalnız..
    Ve bence senin de,
    Kendine çıkacağın yolculuğun vakti gelmiş.
    Dışarıda aramayı durdur.
    İçine dön

    YanıtlaSil
  4. Duygulara tercüman olan bir yazı. Kaleminize kuvvet... İnşallah en kısa zamanda size iyi gelecek bir hayata kavuşursunuz.

    YanıtlaSil
  5. İnsan insanla dinlenir. İnsan insanla insanlaşır, insan insanla sihhat bulur. Dağ gibi sorunlar üstüne gelse de insanın dinleneceği birileri olduğunda ancak katlanılabilir hale geliyor hayat.. Bu çağın genel sorunu bu. Yakın dönemde hemen hemen herkesin yakındığı sorunlar aslında bunlar, özellikle covid zırvasından sonra sadece toplumsal doku değil birebir ilişlilerde insanın insanla kurduğu bağ ciddi örselenmiş durumda. Tabii ulusal ve uluslararasi sorunlarin da etkisi olmakla beraber hayati butunuyle sosyal medyaya sigdirmaya calisan yeni yasam formunun da katkisi var bunda.

    Ancak umutsuz olmamak lazim hic bir zaman. Sabir cidden kerametli bir hazinedir. insan kendini bulana kadar kaybedebilecegi herseyi goze alacak cesareti gostererek sabredebilmeli. Insanin en buyuk serveti kendisidir. Yeterince sabrettiginde manevi olarak insani ele geciren her seyi ele gecirecek kadar kendini iyi hissedebilir insan. Insanin en buyuk serveti kendisidir vesselam..
    "Allah sabredenlerle beraberdir.."
    Kurandaki en canli ayetlerden biri oldugunu dusunuyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..