Şubat Ayı Denebunu Kutusu

 Yaklaşık bir yıldır denebunu kutusu almıyordum. Bu ay bir yolladılar, pir yolladılar. Önceden deneme boyu olan ürünleri tam boy olarak göndermişler, sevindim şahsen. Gelelim ürün yorumlarıma..

,

Böyle bir şans olamaz. Öncelikle Fairy'den başlamak istiyorum. Fairy deterjanı uzun zamandır kullanmıyordum. Sebebi de Berna Laçin'in bir zamanlar yapmış olduğu açıklamalar ve reklam yüzü oluşu sebebiyle idi. Malumunuz Reklamcılık konusunda yüksek lisans yapıyorum, az çok tepki vereyim ama di mi? Tam Finish Quantum bitmişti ki, bu ilaç gibi geldi. Kalitesi ve temizliğini daha önce de bildiğimden tekrar gidip Fairy aldım, ne yalan söyleyim. Temizliği ve kokusu ile ideal bir bulaşık makinesi deterjanı. Quantum' a göre de fiyatı bir hayli uygunmuş, havada kaptım, paranın para olduğu şu dönemde.  ürüne puanım 9/10

Gelelim Elidor'a. Uzun zamandır şampuan konusunda sıkıntılar yaşıyordum. Denemediğim şampuan kalmamışken DP ile tanıştım. Gerçekten muhteşem bir şampuan kendisi. Tam anlamıyla fiyat performans ürünü fakat bundaki sıkıntı da kokusu. Yeterince de köpürmüyor oluşu. Ha, bir de sabun gibi bir etki bırakıyor, kurutuyor saçı. Üzerine bir saç kremi dolaştırmak gerekiyormuş. Bunu da elidor 7 etkili saç kremi ile başardım. Gerçekten söylediği gibi 3 gün koku saçınızda kalıyor (test ettim, 3 gün yıkamadım böğğğk) Ve saçların taramasını kolaylaştırıyor. İpek gibi yapıyor saçı. Bir de elektriklenmeyi sıfıra indirdi. ürüne puanım 9/10

Elidor Sağlıklı Uzayan Saçlar serisine ilk kez bakabilme fırsatım oldu. Bakın bunu denememiştim. Fakat üzerine konuşmak için şişeyi tamamen bitirmem gerekiyor sanırım. Bendeki sıkıntı saç dökülmesi. Saç dökülmesini azaltmadı. Dp ile yakaladığım durmayı, çoğalttı maalesef. Sağlık konusunda ilk yıkanınca evet çok sağlıklı, parlak saçlara sahip oluyorum fakat ertesi gün elimden kayıp gidiyor bu görüntü. Bu yüzden ürüne puanım 5/10

Gelelim çamaşır makinesi deterjanı Persil'e. Benim en büyük sıkıntım koku. Çamaşır makinesinden çıkan çamaşırlar şöyle muhteşem kokmuyor. Her seferinde yumuşatıcı kullanmak zorunda kalıyorum. Deneme boyu olan bu ürünü kullandım. O gün uyuyakaldım ve makinenin içinde unuttum çamaşırları. Böyle bir durumda leş gibi kokarlardı fakat ertesi gün baktım ki, ıslak çamaşır makinede durmasına rağmen misler gibi kokuyor. Hemen kurutmaya attım, miss gibi aldım çamaşırları. Ertesi gün hemen sipariş vermek zorunda kaldım :) 10/10 puanı hak etti.

Synsodyn diş macunu ise daha önce kullandığım ve diş hassasiyetimi arttıran bir üründü. uzun zamandır kullanmamıştım, deneme için gönderdikleri için korka korka denedim. İnanın çok iyi geldi. Fakat kokusuz oluşu ve diş fırçaladıktan sonra ağızda ferahlık hissi bırakmayışından ötürü beğenmedim. Puanım 3/10.

Laroche kremleri hakkında zaten çok iyi bir izlenimim olduğundan ve deneme boyu gönderdikleri ürünü zaten evimde kullandığımdan ötürü hemen çantama attım. Benim gibi cilt kuruluğu yaşayan bir bünyeniz varsa mutlaka Laroche Possay lipikar kremi öneriyorum. Çocuklarda da kullanabileceğiniz bu ürün gerçekten çok kötü kokuyor fakat bir o kadar da etkili. Bende egzema problemi olduğu için mecburen her akşam kullanıyorum ve inanılmaz rahatlatıyor. Bunun yanı sıra cicaplast serisi ile kızımın pişik problemini çözdüm. Özellikle pişik oluşmuşsa bir kullanımda düzelten mucize bir krem, zamanında öneren doktoru saygıyla anıyorum her seferinde. Ve güneş kremi de bir harika ama şu iğrenç kokusundan bir kurtulsak keşke. :) Puanım 10/10

Fish oil yalnızca tek bir kapsül halinde gönderilmişti. 1 kapsülle nasıl yorum yapayım bilemediğimden, ne desem yalan olur. hap gibi bir şey, çocuklara verilmesi taraftarı değilim. Balık yağı diye başka şeyleri de ağızlarına atabilirler. Hoş bir yaklaşım olmamış. Yumuşak, lezzetsiz, itici bir şey. beğenmedim 1/10

Yorumlar

  1. Uzun zamandır denebunu kutusu bana çıkmıyor ya :(

    YanıtlaSil
  2. Artık neredeyse hiç yazmıyorsun, 2014 200' e yakın yazın varken bu sene ilk 6 ayda 2 yazın var sadece, umarım daha çok yazarsın bizde okuruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..