Mekan Keşfi: Konya - Aşk Kahve


Uzamandır yazmadığımın farkındayım. çünkü uzun zamandır bir yere gitmiyor, yeni yerler keşfetmiyordum. Taa ki a kişisi "yeter artık , iyice gülben'e benzedin, hadi sokağa" diye zorla beni tura çıkarana kadar. Evet, tura çıktık ailecek. 3,5 yaşında bir çocukla yapılacak bir iş miydi gerçekten  bilmiyorum fakat öylece çıktık yola..Neyse, bir sonraki post konusu olsun. İşte bu gezi sırasında Konya'ya da uğradık. Konya da gitmiş olduğum ve gerçekten aşık olduğum aşk-kahve hakkında yazacağım..

Malum pandemi koşulları, tamam sokağa çıktık fakat tabii ki maske mesafe kurallarının yanı sıra bazı katı kurallarım da vardı, kapalı alanlarda asla yemek yememek gibi. Bu yüzden oturacak yer bulmak benim için oldukça zor oldu. Çünkü Konya'da her yer kapalı. Kimse maske takmıyor, mesafe de Allah'lık. Neyse bir kaç kavga tartışma yaşadık bu yüzden A kişisi ile. O'na göre artık bitmiş pandemi olayı. Neyse, bana göre bitmedi. 

Bu mekanı çok sevdim, öncelikle açıkta masaları olduğu için, sonralıkla bana hiç sormadan çok harika ikramlar verdiler diye. Ben dibek kahvesi istedim, karşıma lokumun yanında ikram edilmiş kahve geldi. İstanbul'dan alışığım, 1 tane, hadi iyi bir gündeysem 2 tane lokum görmeye. Fakat bu da nesi, gördüğünüz gibi tam 3 tabak, çeşit çeşit lokum ikram edildi. Fiyatlar komik derecede az. Mekan yeterince tanıtılmamış bence, tanıtılmalı. Hani bir şehre gidince, nereye gitsem acaba dendiğinde parmakla gösterilen mekanlardan birisi olmalı. Kahve içmeyi seviyorsanız, yolunuz konya'ya düştüyse, mutlaka uğramalısınız. Çayı da güzelmiş, onu da A kişisi deneyimledi. Yalnız kahvenin yanına onca şey koyup, çayı tek başına servis etmeleri bizi bir parça üzmüş olsa da hiç önemli değil. Bu çay içenlerin sorunu. Çay içmekten nefret ediyorum, içenlere de saygı duyuyorum. Nasıl içiyosunuz o zehri ya? içilecek dert mi gerçekten :)



Yorumlar

  1. Konya bir sonra ki tayin yerimiz olur inşallah diye dua ediyorum o yüzden yazınızı cok severek okudum (: Adana ve Urfa da her hangi bir yere oturup sipariş verdiğiniz de mezeler geliyor dünya kadar çayın yanında da kuruyemişler geliyor buralar da insanların gönlü geniş İstanbul bizlere birçok şeyi unutturmuş işte şaşırıp kalıyoruz (:

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Şükür sizi blog sayfanızda ve bir Konya gezisinde görebildik. Ne güzel!.. Güzel bir mekanda değişik lokumlarla birlikte ikram edilen kahvenizi de içtiniz. Afiyet olsun. Ancak, çay için söylediklerinize katılmıyorum. Ben çayı şekersiz içerim. Ben de kahveyi çay kadar severek içmem. Kahve ve çay arasındaki tercihim çaydan yana olur.
    Bu güzel ve keyifli Konya gezisi paylaşımı için kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Selam ve saygılarımla birlikte sağlılı ve hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..