Bugün günlerden umut.

 Bugün günlerden yarın, bugün günlerden umut!

Böyle bir reklam vardı, neyin reklamıydı, neydi bilmiyorum fakat slogan o kadar güzel ve o kadar akılda kalıcıydı ki, yıllardır canım ne zaman sıkılsa, aklıma hep o gelir.

Üzerine bir şeyler söylemek isterdim fakat, yalnızca umut etmek istiyorum. Her şeyin düzeleceği,bir şeylerin yoluna gireceği, normal bir hayata karşı umut etmek istiyorum.

Ben çok yoruldum.

Ben çok bunaldım.

Ben çok sıkıldım.

Duvara karşı konuşmaktan, akıntıya karşı yüzmekten, sırtıma yüklenen yüklerden, sorumluluklardan, sorumsuzluklardan çok yoruldum. Sanki koskoca dünyaya bir beni sığdıramıyorlar, bir ben herkesin gözüne batıyormuşum gibi.. Herkesin derdi sanki benmişim gibi. Ben olmasam her şey düzelecek gibi.



Yorumlar

  1. Hayatı yaşanılır kılan içimizdeki umut... Güzel şeyler düşünün ki güzellikler karşılasın sizi...

    YanıtlaSil
  2. Ufak ufak yükler zamanla birikiyor, omuzları zorla hale geliyor ama iyi ki umut var:))

    YanıtlaSil
  3. Bu yazdıklarının büyük çoğunluğu corona illeti yüzünden meydana gelmiş şikayetler Büşra. Emin olabilirsin. Eskisi kadar neşeli olabilen, huzurlu, keyifli, yaşama sevinci duyan tanıdığım kimse kalmadı neredeyse. Benim de pek keyfim yok özünde. Zorlayarak keyiflenmeye çalışıyorum.
    Ha, bak bahsettiğin reklamı buldum. Belki izlersen iyi gelir:
    https://www.youtube.com/watch?v=SSreFVxzzyw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönem o kadar kötü ki, herkes aynı durumda sanırım. Akıl sağlığımızı koruyarak atlatabilmek dileğiyle..

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. İlk yorumum geldiyse sorun yok. Gelmediyse en sona şu linki bırakmıştım:
    https://www.youtube.com/watch?v=SSreFVxzzyw

    YanıtlaSil
  6. Eeee?? Bu yorum da anında yayınlandı???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumu görünce denetlemeyi kaldırdım hemen :))

      Hepsi geldi mail olarakk çok teşekkür ederimm

      Sil
    2. İyi yapmışsın. Ben de üç harfliler geldi sandım:)))

      Diğer yorumları silmeye başlamıştım. İlki hariç sen sil, temizle istersen. Rica ederim:)

      Sil

  7. Her gün, her şey stres...
    Bilinmezlik...
    Ama umut da var
    :( :)

    YanıtlaSil
  8. hadi hadi sabır biraz daha, nasıl olsa bir yerde düzelecek neler yaşıyosan :)

    YanıtlaSil
  9. Yazdıklarınızda ne eksik ne fazla aynı durumu bende yaşıyorum. Fakat kendimi meşgul etmeye çalışıyorum. İşe yarıyor gerçekten de :) Size de tavsiye ederim.
    Umut hep var olsun!

    YanıtlaSil
  10. Bu duygulara kapılmamak için kendimi meşgul edip durdum ama bir yere kadarmış. İnsan kendini bir ere sıkılmış gibi hissediyor. Geçecek inşallah, bakalım.

    YanıtlaSil
  11. ben sürekli bir iş buluyorum kendime

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..