Yazıyorum, o halde varım!

Ne zamandır yazmadığım için söylenen arkadaşlarım oldu, ah be arkadaş, sen bana bir dokun, bin ah işit. Neden mi? Bu zorlu süreçte kimin ne olduğunu anladım. Bu pandemi sanırım en çok bana yaradı. Arkadaşlarımı nasıl seçmem gerektiği, kimleri ne kadar yanıma yaklaştırmam gerektiğini çok daha iyi anladım.

Zaten yakın dostlarım biliyordur, annemle babam covid oldular. Onlarla görüştükten 3 gün sonra babamın başı ağırdı, sırtı ağırdı. Ben o zaman "eyvah" dedim. 2 gün sonra da pozitif çıktılar. Bilen bilir, bu pandemi sürecinde market hariç hiç bir yere gitmedim, annemler  hariç kimseyle görüşmedim. Annemle de 2 haftada 1 görüştük. Temaslı olduğumuzu öğrenince 10 gün nasıl geçti, bir bana sorun. Bu dönemde beni her gün arayan can dostum güzel insan Vildan ve Öznur olmasaydı nasıl atlatırdım bilmiyorum. Bunun yanı sıra ara ara Şenel de beni rahatlatmaktan geri kalmadı. Hayatındaki en önemli dostların kim deseler, onları söylerdim zaten, şimdi bana zor zamanımda destek oldukları için midir bilmiyorum x2 kez isimlerini anıyorum.

Bunun yanı sıra, defacto'dan bizim kıza bir kaç tane tshirt alayım dedim. Hatta aldığım tshirtün görselini ekliyorum. Gördüğünüz gibi normal bir tshirt gibi gözükse de alakası yoktu. Crop denilen, yanı kısa, karnı açıkta bırakan tshirtlerden geldi. Tam 3 tane. Hepsinin de görseli normal boyutlarda. Bir de bu dönemde işin yoksa değişimle uğraş.



Ayrıca kapitalizmin herşeyi çok abarttığına inanıyorum. Mesela lotus bisküvi. Bildiğiniz finger işte. Neyin tatavası bu? Tıpkı hiç bir halta yaramayan, oreo gibi. Yerine mis gibi negro var aloooo?? Toblerone hakkında hiç bir şey söyleyemeyeceğim, zira Türk çikolataları onu göz bakışlarıyla döver. Damak tadımdan mıdır nedir bilmem ama belçika çikolatası da güzel gelmiyor bana. Arkadaş var mı dünya yer yüzünden Tadelle gibi çikolata? Ne bileyim Eti Karam gibisi var mı? Bence yok. Haa bu arada Torku Banada demeden geçemeyeceğim, artık nutella yı ağzıma sürmüyorum. Geçen gün 750gr Torku'yu 3 günde bitirdim. 750 gr lık torkudan bana nasıl 2kg kaldı, başka bir yazımda anlatmak isterdim fakat inanın bilmiyorum. Keşke bilseydim..

Yorumlar

  1. Pandemi dönemi dostlarımı tanımamda bana da yardımcı oldu, bir elin parmaklarını geçmediklerini gördüm..
    anne ve babanıza da geçmişler olsun, umarım iyileşmişlerdir..

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok geçmiş olsun ve tadelleyi tek geçtiğimi söylemeden geçemem :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..