Ben biraz doldum sanırım

Fiyat artışları hepimizi derinden etkiledi eminim. Fakat bazı ürünlerin fiyat artışları o kadar feci bir biçimde oldu ki, her gördüğümde şok üstüne şok geçirdim. Geçen yıl kızıma indirimden 120 tl'ye aldığım spor ayakkabı, bu sene indirimde 400tl olmuş. işin kötü kısmı ise yalnızca 3 ay giymişti o ayakkabıyı. bu yaz giyemeyecek, giydirmeye çalıştığımda ayağımı sıkıyor ağlaklığına giriyor durmadan. 

Ben de gittim en uygun fiyatlı olan ayakkabıdan aldım. zaten giyeceğin 3 ay, ne diye markalara onca paralar dökeyim ki.? Ha bir de çok gezen bir aile değiliz, toplasan 1 hafta giyecek aslında.

Evet benim kanayan en büyük yaram bu aslında "gezen bir aile değiliz". hayallerim hep şu yöndeydi, bolca gezeceğim. haftasonlarını mutlaka değerlendireceğim. A kişisinin işini soranlar olmuş, yazılımcı kendisi. evden çalışıyor. yani 7-24 beraberiz. bu yüzden de gezmeyi mantıklı bulmuyor. zaten hep beraber olduğumuz için sen tek git diyor. fakat tek başıma gezmekten nefret ediyorum. ha bir de beraber yapmak istiyorum ben ya. birlikte maceralara atılmak. ciddi manada değişik yerler keşfetmek, görmediğim yerleri görmek, farklı şeyler yaşamak. yanlış anlamayın sakın, öyle uluslararası geziler değil istediğim. istanbulun arka sokaklarını keşfetmek istiyorum, istanbulun bir sahil kenarında sandalyemi atıp kahvemi yudumlarken güneşin batışını izlemek istiyorum. bazen soruyorum kendime, çok şey mi istiyorum? geçenlerde "oturup karşılıklı kahvaltı yapmak istiyorum" derken buldum kendimi. sabahlara kadar çalıştığı için (yazılımcılar hep gece çalışırlarmış) asla kahvaltıyı birlikte yapamıyoruz. tek başıma kahvaltı yapmaktan bıktım. tüm gün uyuduğu için tek başıma yaşıyor gibiyim. tek başınalığa öyle bir alıştım ki, bazen kendime şaşırıyorum. yakında tek başıma gezmeye de alışırım belki. kim bilir..

 


 

Yorumlar

  1. sakin, sakiiiiiiiiiiiiin. sakin sakin. :)
    dikkatimden kaçmış, uyarıyı görmemişim daha önce. :) hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabı ve kıyafet konusunda haklısınız, benim de 10 yaşında bir oğlum var ve daha yeni yeni ayakkabı ve kıyafetleri uzun süreli giymeye başladı :-)) Ben gezilerini tek başına yapan biriyim, eşimin iş yoğunluğundan ama emin olun ki çok keyifli olmuyor. Bu yüzden bir şekilde eşinizi kandırmaya çalışın bence ☺️

    YanıtlaSil
  3. Ah ah o her geçen artan fiyatlar bende deli oluyorum...bende tek başıma gezmeyi sevmiyorum insan bir yoldaş arıyor ..inşallah gönlünce gezersin istanbulu sevgiler canım benim 😊🎈

    YanıtlaSil
  4. Zor bir durum... İnsan herşeye alışıyor. Orta bir yol bulursunuz umarım.

    YanıtlaSil
  5. pandemi her şeyin fiyatını çok arttırdı, ayakkabı konusunda çocuklarıma bende o şekilde almaya başladım:)
    hastalığın seyri azalırsa gezecek imkan ve zaman yaratırsınız umarım...

    YanıtlaSil
  6. Sizi çok iyi anlıyorum çok haklısınız, zevk aldığınız şeyleri paylaşmak istemeniz çok doğal, umarım orta yol bulunur:)

    YanıtlaSil
  7. 400 TL çocuk ayakkabısı mı olurmuş, pes! Kaç çocuk dışarıda gezebiliyor şu şartlarda. İndirim olacağına zam gelmiş.

    Pandemi şartlarında her şey alt üst oldu. Büyük bir yüzde evde karantina şartlarında. Bence sen de kendini onlardan biri olarak düşün ve coronanın kökü kazındığında hepsinin acısını çıkar. Mutlu olmanın yollarından biri hayal etmektir;)

    YanıtlaSil
  8. Tek bir şey söyleyeyim, Allah kolaylık versin. Evlilik her şeyi paylaşmaktır. Sen git, olmaz bana göre.

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlarınla kızkıza yap ne istiyorsan daha keyifli olur belki hem, bir süre sonra kendisi gelir biraz da birlikte bişeyler yapalım diye :)

    YanıtlaSil
  10. yazinizi okuyunca eski halim aklima geldi. umarim hayatiniz istediginiz gibi sekil alir. inanin yanliz gezmeye de alisiyor insan yeterki istesin:)
    almanyanin enkuzeyindeki kücük bir adadan kocaman sevgi ve saglik dolu günler diliyorum

    YanıtlaSil
  11. Bu devirde dolmayan yok galiba. Dokuz ay evde olunca tam cıldırma evresine gelmiştim ki esnek çalışma saatlerine sahip bir işe girdim. Geçici bir iş. Bir iki haftaya rutin çalışma saatleri olan işe başlayacağım. İnsan kendi ailesinden yorulur mu? "Süre veriyorum size ben mutfaktan çıkınca odayı boşaltacaksınız" denir mi? Ben diyorum, neyse ki birinin cıldırma anında diğeri alttan alabiliyor.

    YanıtlaSil
  12. sizi için üzücü bir durum olmuş. Günlük rutinleri bile beraber yapamaak. :( Ne diyelim.

    YanıtlaSil
  13. Aklıma "çok gezen mi bilir, çok okuyan mı?" yanlış bilinen sözü geldi. Doğrusunuda yazalım " çok gezen mi bilir, çok yaşayan mı?" gezmeyi severim ama imkanlar bağlar bazen.

    YanıtlaSil
  14. Gezmeyi seven biriydim ben de. Tam da senin gibi düşünürdüm. Hala öyle düşünürüm ama birtakım sebeplerden -ve bunlar asla salgın değil- yalnızlaştım. Gezemez oldum. Senin birlikte kahvaltı yapma beklentin gibi bari parka çıkayım der oldum ama yalnız olmuyor tabi. Sen yazalı bir ay olmuş ama ben bugün hissettim yazdıklarını sevgili Büşra.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..