Şimdi ben haksız mıyım??

"Eskiden bu hayatta en kötü şeyin yapayalnız kalmak olduğunu düşünürdüm. Hayır, değil. Hayattaki en kötü şey, seni yalnız hissettiren insanların arasında kalmak" (Worlds Greatest Dad) 

O kadar haklısın ki.. İnsan yalnız hissedince dünyası kesinlikle başına yıkılıyor. Ben asla yalnızlık insanı değilimdir misal. ben insan severim, insanlarla bir arada olmayı severim. Bir şeyler yapmayı severim. Paylaşımı severim. Anlatmayı çok severim. En çok da konuşmayı severim..

Böyle toplu gruplar olur ya, muhabbet döner birden grubun amacıyla alakasız. Ama ne tatlıdır o muhabbet. Hani misafirliğe gidersin de, kapıdan çıkınca ayrılmamak için kapı önü muhabbeti yaparsın ya, öyle bir tatlılık. Sonra gruptan biri çıkar der ki “arkadaşlar böyle muhabbet ediceksiniz özele geçin, bildirim gelip duruyor rahatsız oluyorum”. İşte ben bu gibi durumlarda o kişinin ağzını burnunu dağıtmak istiyorum 😊 en azından laflarımla yani. Fiziksel olarak değil tabi ki.. fakat bir şey yapamıyorum. Suskunluk sarmalı bu sanırım.




Yorumlar

  1. Ama özele geçince muhabbetin doğası bozuluyor, hızı kesiliyor, tadı kaçıyor. O muhabbet, oldu yerde ve anda o kadar tatlı çünkü. O arkadaş sessize alıversin grubu bir zahmet 😁.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah evet yaa, neyse ki üreticiler sessize almayı düşünmüş ama sohbet bölücüler asla bunu yapmıyor :)

      Sil
  2. Bense kalabalık sevmeyen biriyimdir. Az olsun öz olsun.
    :)
    Ama grup muhabbetleri iyi oluyor. Konuşma içinde olmasam da kızmak yerine okumak hoşuma gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha ben de dedikodu seviyorum, benle hiç alakası olmasa da okuyorum. eğer çok yoğunsam da sessize alıp sonra tekrar okuyorum :)

      Sil
  3. Bu sevgin hep sürsün dilerim <3

    YanıtlaSil
  4. Bence anlamlı olmuş özellikle şu dönemde bunun özlemi içerisindeyiz :)

    YanıtlaSil
  5. Eskiden ben de yalnızlıktan hoşlanmazdım ,hiçbir yere yalnız gidemezdim şimdi ise kendimle başbaşa kalmaktan büyük keyif alıyorum ya da yaşlanıyorum bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir arkadaşım, onun bir sınırı olduğunu ve o sınırı geçtikten sonra artık hayatında kimseyi istemediğini, yalnızlıktan ayrı bir keyif aldığnıı söylemişti. sanırım ben henüz o sınırı geçemedim ama siz geçmiş gibi gözüküyorsunuz :)

      Sil

  6. Ooo ben pek kalabalık insanı değilim :)

    YanıtlaSil
  7. Insanlarla aram hep iyiydi ılıman biriyim. Fakat şimdi kimseyle yakınlık kurmak istemiyorum. Art niyetli insanlar sarınca etrafınızı yalnız kalmaya şükrediyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef öyle oluyor zamanla fakat az öz de olsa insan arıyorm ya :)

      Sil
  8. kalabalıklarda kendini iyi hissediyor insan, kaynayıp gidiyor her şey arada. :)

    YanıtlaSil
  9. kalabalıklar arasında yalnız olmak daha çok acı veriyor insana değil mi?

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.
    Yalnız kalmak, ya da bir başına kalmak, elbette insanın canını sıkan ve akabinde bunalıma sokan bir durumdur. Yalnızlıktan bahsedildiği zaman hiç tasvip etmediğim, ancak insanların dilinden düşürmedikleri şu söz gelir aklıma: "Yalnızlık Allah'a mahsustur." Ne demek yalnızlık Allah'a mahsustur? Allah'ın yalnız olduğunu kim, ya da hangi peygamber tebliğ etmiş bunlara? Allah'ın yarattığı canlı cansız sayısız mahlukatın ve alemlerin tamamının Allah'ın etrafında sürekli dönmekte olduğunu bilmiyorlar mı? Kur'an'da geçen ayetlerde, Cenab-ı Hakk'ın meleklerine yeryüzünde bir halife var edeceğini bildirirken, demek ki Allah yalnız değilmiş, bakın ihtiyaç duyduğunda melekleri ile sohbet ediyor ve onlara yapacağı bazı işleri haber veriyor. Allah bile yalnızlığı sevmiyor. Allah yalnızlığı tercih etseydi, ne etrafında pervane gibi dönen melekleri ne de alemleri yaratmazdı.

    Gelelim insanoğlu açısından yalnızlık konusuna. Hiçbir insan yalnız kalmaktan ve yalnızlıktan hoşlanmaz. Ancak, bazı durumlar vardır ki; yalnızlıktan hoşlanmayan insanoğlu, yatağı ısındığı zaman, yorganın altında ayaklarını bir o köşeye bir bu köşeye nasıl gezdirerek, yorganın ve döşeğin henüz ısınmadığı serin yerleri arar, işte yalnızlıkta bazı zamanlarda öyle aranabiliyor.

    Her şeye rağmen, Cenab-ı Hakk, hiçbir kulunu şu alemde yalnız bırakmasın. Yalnızlık zordur. Çok güzel bir paylaşımdı. Bakın kaleme alarak paylaştığınız bu güzel yazı dizini, bizleri nerelere götürdü ve nelerden bahsettirdi. kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar.
    Şimdilerde artık, o eski gönlü ve yüreği güzel, samimi insanları bulmak ve karşılaşmak zor! Şimdiki insanlar ise, bizleri yalnızlığa itiyorlar ve onların arasında elbette kendimizi de yalnız hissetmek zorunda kalıyoruz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..