Sevgili Günlük 4


Öyle rüyalar görüyorum, öyle saçma yerlerde buluyorum ki kendimi, ben bile kendime şaşırıyorum.

Bu sabah yine saçma bir rüya ile uyandım. Geçmişi özlemekten bıktım. Keşke dediğim tonlarca şey varken hayatımda umut çok uzak bir kavram.

Bugün o kadar boş geçti ki, gerçekten anlatacak hiçbir şey yok. Pazartesi diş doktoruna gideceğiz. Bu zamanda hiç yapmak istemediğim şey diş tedavisi fakat diş hekimi arkadaşım ve gerçekten çok dikkat ediyor. Maske üzerine gaz maskesi takıyor işlem yaparken, üstüne de siperlik. Bu yüzden içim rahat. Fakat ömrümde ilk kez kanal tedavisi yaptırdım, 2 gün ağrısından ağladım.

Tezim için illa yabancı kaynaktan yararlan diyor hocam. Yabancı kaynağın fiyatı 45 dolar. Neyse ki bir arkadaş farklı kaynak göndermiş sağolsun.

Ayrıca en sevdiğim Hababam Sınıfı Ahmet’in repliği ile günümüzü kapatıyorum:

"evet sana söylüyorum. hatta sana, sana hepinize be... rezil iğrenç yaratıklar... hiç mi insanlık yok sizde ha? nedir bunlar ha nedir? nasıl yollarsınız bu pislikleri o tertemiz insanlara... onlar kitap istiyor, kalem istiyor, okul istiyor okumak istiyor... onlara yardım elinizi uzatacağınıza bir de utanmadan, sıkılmadan alay ediyor, küçük görüyorsunuz. aslında alay edilecek küçük görülecek birileri varsa o da sizlersiniz. hiçbir işe yaramayan asalak gibi yaşayan sizler. utanacağınızı bilsem yüzünüze tükürmek isterdim ama ondan da anlamazsınız ki siz."


Yorumlar

  1. Geçmişe olan özleminizde sizi öfkelendiren ne ise, yüzleşmenizi tavsiye ederim. Konu ney tam bilmiyorum ama bence her şeyin başı “kabul etmek” neden yapamayasın ki? Umarım umut dolu günlere gözünü açarsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir çok şeye geç kaldığıma inanıyorum ama hiç bir şey için geç değil tabii ki :( ama insan yine de keşke demekten kendini alıkoyamıyor

      Sil
  2. Oww Büşra sen ne yaptın? “Tam yerine rast geldi, manzara koyduk” repliği ile de ben tamamlayayım o zaman. 😘😘😘👏👏👏

    YanıtlaSil
  3. Önce size geçmiş olsun dileklerimi ileteceğim. Çünkü diş tedavisi arasında kanal tedavisi en zor olanıdır.

    Aslında rüyalar konusunda da bir şeyler yazmak istiyorum. Gördüğümüz rüyayı eğer sabaha doğru bir vakitlerde görmüşsek, uyanır uyanmaz hatırlamak çok kolay oluyor, hem de hiçbir ayrıntısını kaçırmadan. Ancak derin uykuya daldıktan sonra gece yarıları görülen rüyayı, belki de size o rüyayı gündüz vakti hatırlatacak bir şeyle karşılaştığınız da ancak her ayrıntısıyla olmasa da hatırlayabiliyorsunuz. Rüyalarımıza bir de rahmani ya da şeytani olmak üzere ilahi bir boyut kazandırıyoruz. Bazılarımız gördüğümüz rüyaların gerçekleştiğini bile söyleyebiliyoruz. Acaba gerçekten Hz. Yusuf Peygamber gibi, rüyalarımız bize her zaman olmasa da, arada sırada doğru bir mesaj vermekte midir? İslam literatürüne göre, gecelerin mesajını okumak, Allah tarafından peygamberlerden sadece Hz. Yusuf'a verilmiş bir kabiliyettir.

    "...Geçmişi özlemekten bıktım. 'Keşke' dediğim tonlarca şey varken, hayatımda umut çok uzak bir kavram..." Bu tespitinize aynen katılıyorum. Çünkü ben de sizin gibi aynı şeyleri yaşıyorum. Ben de geçmişi özlemekten bıktım ve bir o kadar keşkelerin içinde boğuluyorum. Boğuldukça da hayatımızda "umut"a yer kalmıyor. Umuda yer açmak için, keşkeleri terk etmemiz gerekiyor. Geçmişimizde boğulmadan sadece anıların hatırına geçmişimizi özleyelim. Ancak, bu özlemi daha ileriye taşımayalım.

    Gelelim Ahmet'in repliğine. İyi insan ve iyi vatandaşlarımızı tenzih ederek ben de bu konuyu şöyle bağlamak istiyorum. Gerçekten utanacak insan bulmak, ya da karşılaşmak o kadar zorlaştı ki; siz istediğiniz kadar tükürün, "adam yağmur yağıyor" sanıyor. Hani tarihte bir Diyojenimiz vardır. Elinde fener ile gündüz vakti adam gibi adam arayan. Gerçekten şu anda yaşadığımız hayatın içinde Diyojen'in aradığı gibi adamlar arıyoruz. Allah hepimize bulma ve karşılaşma kolaylığı versin.

    Çok güzel ve keyifli bir paylaşımdı. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerli yorumunuz için ben çok teşekkür ederim :) Amiiin inşallahh, gelecek günlerimize keşke demeyiz umarım

      Sil
  4. Çok değil 343,30₺. 350,00₺ olsa nasıl öderdik? :)

    Şaka bir yana bazı yayınlar cidden aşırı pahalı. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef öyle :/ araştırma yapmak için bazı bedelleri ödemek zorundayım sanırım :))

      Sil
  5. Rüyalar konusunda bende öyleyim her gün ayrı bir hikaye ile uyanıyorum bir de o kadar saçmalar ki :)) Kanal tedavisi gerçekten çok zor yaptırmak isteyip vazgeçen çok oldu çevremde. Geçmiş olsun. Replik 👌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ruyalar eğer bi ryerlerden haber veriyorsa, gerçekten beni zor günler bekliyor :(

      Sil
  6. Merhaba bloğunuzu takip ettim bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun :) yabancı kaynak e tabii :) haklı ahmet :)

    YanıtlaSil
  8. İlla yabancı kaynak ? O denli mi yetersiziz:( yoksa niyet başka mı?

    Rüyalar çok ilginçli bende de. Birazcık yazma kabiliyetim olsa fantastik kitaplar serisine sağlam rakip olurdum :)



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka bir makaleden alıntı yaparken onların kaynakçasında mutlaka yabancı kaynak görüyoruz. maalesef yabancı kaynak en az 5 tane göstermedikçe etkili olmuyormuş. mecburen :(

      yazma kabiliyetiniz olmasa burada olmazdınız, bence yazmalısnız :)

      Sil
  9. Kanal tedavisi cidden sıkıntılı geçmiş olsun.

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  10. Geçmişe olan özlem ben de de hiç bitmiyor. Ama umutsuzluğa kapılmayın elbet güneş bir gün bizim için de doğacak☺️
    Bu arada çok geçmiş olsun🌸

    YanıtlaSil
  11. Ah kuzum öyle böyle nasıl da geçiyor zaman

    YanıtlaSil
  12. Kanal tedavisi için epeyce gidiliyordu, hatırladığıma göre. Korkma hiç o zaman, dişini kurtar. Yoksa köprü sorunu çıkar. Diş sorunum çıkmasın diye çok geriliyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele bbu dönemde inşallah çıkmaz :( 2 seans gittim, 2 seans daha gideceğim :(

      Sil
  13. Çok geçmiş olsun.Diş ağrısı başkadır. Yazdıklarınızda çok haklısınız.😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerli yorumunuz için ben teşekkür edeirm :)

      Sil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..