Sevgili Günlük 3

Sevgili günlük

bugün sabah yine 11 de uyandık. çünkü gece yatışımız genelde 4 oluyor. gerçekten günü değişik yaşıyoruz, ne günün, ne gecenin bereketi var. sanki hep gece hava. gerçekten kış ayından çok bunaldım. zaten bu kısıtlamalar, maskeler, bu hastalık, insanı ciddi anlamda depresyona sokuyor.

öğle yemeği için fırında patates ve köfte yaptım. kurtarıcı yemek resmen. yanına da pilav, ohh miss. evde bulgur kalmamış. markete gidesim hiç ama hiç yok.

online alışverişe sardığım şu günlerde hepinize tüm bildiğiniz platformları unutup amazon 'a yönelmenizi öneriyorum. Amazon prime üyesi olmak için ayda 9 tl veriyorsunuz ve yaptığınız tüm alış verişler kargosu bedavaya geliyor, kulaklarınıza belki inanmayacaksınız ama ertesi gün de elinizde aldığınız ürün. ben bir akşam rotring kalemler indirimde diye kalem aldım. ertesi gün pazar'dı, pazar günü saat 11 de kalem elimdeydi. Ayrıca amazon prime ile bir sürü dizi ve filme de ulaşabilirsiniz. netflix gibi gelişmiş bir arayüzü olmasa da, gayet güzel bir platformu var. Mr robot harika bir dizi. hazır bulmuşken önereyim :)

Çok değerli Deep blogunda benden bahsetmiş, o kadar iyi geldi ki.. Efsane geri döndü dostlar, artık hepinizi merakla okuyorumm :)

 


Yorumlar

  1. BAŞARINIZ DAİM OLSUN :)

    YanıtlaSil
  2. Ahahahaha, ben kalktığımda siz yatıyorsunuz demek. Bir tür nöbet devir teslimi gibi. Gece uykusu çok önemli Büşra, olayı tersine çevirmeyi bir dene bence 🤗. Bu dönemde, sağlık çalışanları, market çalışanları, yiyecek üretiminde çalışanlar ve özellikle kuryeler madalyayı hak ediyorlar gerçekten. Allah hepsini korusun 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim kıza bir türlü uyku düzeni yapamadık. bunda babasının yazılım işleriyle uğraşması da olabilir :) yazılımcılar aralarında gizli bir anlaşma yaptı sanırım, sabahlara kadar çlaışıyorlar :)

      Sil
  3. Öneriler için teşekkürler, faydalı bilgiler edinmiş oldummm :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgelmişsiniz o zaman.
    Benden de merhaba olsun o vakit.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Büşracığım, bir ara ben de epey ara verdim bloğa (altı aydan uzun süre) sonra döndüm, hep söylerim en güzel sosyal medya bence blog. Ne Facebook, ne diğerleri. Amazon iyimiş hakikaten. Uykusuzluğu ben de iyi biliyorum:( aynı dertten muzdaribiz:( umarım iyileşiriz ikimiz de:) Sevgiler, sağlıcakla kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, iyi etmişiz dönmekle bence :)

      Sil
  6. Saat sabaha karşı saat dörtte yatan tek kişiyim sanıyordum:)

    YanıtlaSil
  7. Günün ve gecenin bereketi kısmına katılmamak elde değil, sanki günleri iple çekiyorlar gibi güneşin doğuşuyla batışı arasında kısacık bir süre oluyor. Değerlendiremiyoruz. Yine de 4'te uyumak bünyenizi bir süre sonra zayıf düşürecektir, 1-3 arasını en azından uyuyarak geçirseniz güzel olur. Amazona gelince onu daha yeni öğrendim şimdi de bu avantajını öğreniyorum, trendyolun sürekli son kullanma tarihi geçmiş ürünleri gönderdiği bu son haftalarda amazon işimize yarayacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almanız gereken ne varsa amazondan alın, göreceksiniz aradaki farkı :)

      Sil
  8. 1 haftadır siparişinin hazırlanmasını bekleyen biri olarak bunu öğrendiğime çok sevindim. Teşekkürler (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..