Bir ah.


“Oturup anlat desen, söyleyecek sözüm yok
Nerelerdeydin desen, var olduğum bir yer yok.”

Ah ne güzel söylerdi Erhan Güleryüz. Var olmadığım yerden yazıyorum size. Geçti, bak deyip yanağıma öpücük kondurmasaydı, nasıl dayanırdım bilmiyorum. İçimde her geçen gün parçalanan, kopan bir şeyler var ve her gün canımı daha da acıtıyor. Sanki bir şeyler paramparça oldu durduk yere. Ve ben, ben her kimsem, ne olduğumu, neden olduğumu, neye sebep olduğumu bilmiyorum. Ben derdimi anlatıyorum, anlatamıyorum. Dinlenmiyorum. Hiç kimse dinlemiyor beni. Bazen oturduğum yerde hissettiriyorum ama hayır, yine anlaşamıyorum. Ben anlaşamıyorum. Ben çok farklı bir frekansta konuşuyorum, çok başka..

Biz birbirimize çok iyi geldik diyorlar ya, şaşırıyorum. Nasıl? Nasıl bir insan bir insana iyi gelebilir ki? Her söylediğinizi anlayan, size her şeyi anlatan, söylediklerinizin arkasında hep bir art niyet aramayan birileriyle belki iyi gelebilirsiniz. Geçen rüyamda görmüştüm. Öyle bir şey olmuştu çünkü.



Yorumlar

  1. Bazen azar azar eksiliyoruz bazen de tek cümleyle tamamlanıyoruz.
    Sevginizi başkalarıyla kıyaslamayın bazılarımız kavga ederek anlaşıyor bazılarımız sessizlikle ama bir yolu varsa anlaşmanın neden demek yerine anlaşıyoruz sonunda demeli ve bazen hep çok düşünmek( cok ince düşünmek )iyi değil onlar gibi tek yapmamız gereken düşüncemizi net olduğu gibi yüzlerine söylemek.

    YanıtlaSil
  2. Anlamlı, düşündüren bir içerik olmuş. Hepimiz zaman zaman ah çekiyoruz sanırım...

    YanıtlaSil
  3. Tatlım psikologa gitmeyi denedin mi hic

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..