Zomato Gold Üyelik

Benim kadar gezme ve yeni yerler keşfetme merakınız varsa, işte yazacağım bu yazı tam sizlik!

Geçen gün arkadaşlarla buluşacağımız zaman, arkadaşın önerisi ile gold üyesi oldum. Zomato hep kullandığım bir uygulamaydı aslında. Gold tarafı hiç ilgimi çekmemişti. Fakat orada gördüm ki, 1 yemek alana 1 yemek bedava! Nasıl mı oluyor?

-Haftanın her günü, yalnızca günde 1 kez olmak üzere bu indirimden faydalanabilirsiniz
-Masada 2 kişi olmanız gerekiyor, tek başınıza 2 tabak yemek aldığınızda maalesef geçerli olmuyor..
-Yalnızca ana yemek için geçerli. Yani yanında kola aldıysanız, o ücretli.
-Ana yemeğiniz tatlı da olabilir, hiç fark etmez.
-2 tane içecek aldığında, 2 tanesi bedava oluyor.

Daha fazla bilgi için buraya tıklayın..

Öncelikle söylemeliyim, bu bir reklam yazısı değildir. Anlaşmalı falan değilim yani. Uygulama içinde gold üyeliği satın alabilirsiniz (140 tl ye.) Ben daha önce üye olduğum için ve üyeliğimin uzaması adına benim kodumu ekrana girerseniz %20 indirimle 126 tl ye üye olabilirsiniz. 

Benim kodum: BRAB1448

Uygulama sayesinde 2 gündür 1 tanesi bedava olmak üzere hamburgerlere gömüldük. Bir sonraki 2 yazım da o gittiğimiz mekanlarla alakalı olacak. Sanırım artık bu blog da daha çok mekan keşfi yazısı okuyacaksınız.

Yeni yerler keşfetme, yeni tatlar tatma ve uygun olması ile benim gönlümü feth etti. Hele de çalışan bir insanız, anlaşmalı olduğu restaurantlar yakınınızdaysa, hiç durmayın derim :)


Yorumlar