Mekan Keşfi : Willy Wonka Chocolate

Öncelikle hepinize merhaba,


yeni bir mekanla daha karşınızdayım. Burada zomato yok maalesef. Galata'da bulunan Willy Wonka Chocolate mekanın ismi. Charlie'nin Çikolata Fabrikası filmini izlediyseniz, burada inanılmaz keyifli zaman geçireceksiniz. İzlemediyseniz, mutlaka izleyip gitmelisiniz. 

En sevdiğim filmlerden bir tanesinin mekanı olur da, gitmez miyim? Bir arkadaşım sayesinde mekanı görmüş, ne zamandır da deneyimleme fırsatı arıyorken, bugün gittim çok şükür. Adından da anlaşılabileceği üzere harika çikolatalarla, harika tatlılar yapıyorlar. Kahveler ve soğuk içecekler de var, fakat ben en çok merak ettiğim şeyi yedim: Fabrika.


Oyunun görseli böyle. Biz 2 kişi oynadık ama 4 kişi oynarsanız, daha güzel olur. Çünkü tüm tatlıları yiyemedik, kalanları paket yaptırdık. Oyuna 50 tl veriyorsunuz. Monopoly gibi bir mantığı var. Zarlarınız var, Karakterlerden bir tanesini seçerek, zar atıp ilerliyorsunuz. Tatlıya gelirseniz eğer, afiyetle yiyorsunuz, bu sırada da 1 el beklemek durumunda kalıyorsunuz. Şans kartları sayesinde, arkadaşınızın tatlısını elinden alabiliyor, tatlınızı masaya geri bırakabiliyor, istediğiniz bir tatlıyı yiyebiliyorsunuz. En çok tatlı kazanan, oyunu da kazanıyor..

Gelelim tatlılara: 2 tane cupcake, 2 tane normal kek, 2 tane brownie, 4 tane çikolatalı kavonoz tatlısı (çilekli, bitterli, muzlu)


Çikolataları bir harikaydı. Yani öyle böyle değil. Eve geldim, tadı hala damağımdaydı. İnanılmaz keyif alarak, gülerek oynayarak yedik tatlılarımızı. Orada başka türlü tatlılar da mevcut. Mesela çikolata mutfağı var, bir daha onu deneyeceğim. Dönme dolap ta var.

Ha bu arada, size bir anahtar veriyorlar oyunu oynadığınız için. 5 tane anahtar biriktirirseniz 6. fabrika oyunu bedava oluyor :) Bir de Şu çikolatalardan alırsanız paris ziyaretli altın bileti bulma şansınız da varmış :)


Yorumlar

  1. ayyy oyun kek burası galatada yokuştan inerken de miiiii oleeey :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım, ben de gideyim bir gün. Filmi kaç kere izledim bilmem :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..