Mekan Keşfi: Will Burger & Bowl



Mekan keşfetmeye doyamıyorum bu günlerde. Yine bir hamburger ile tanıştıracağım sizleri. Fakat bu kez, öyle korkmayın, mideyi bozan, böğrüme taş gibi oturan bir hamburger değil. Bu kez yiiyip beğendiğim için öneriyorum: Will Burger & Bowl.

Abbasağa parkının hemen üst kısmında bulunan mekan, oldukça küçük. Fakat bir o kadar da güzel bir ambiansı var. Açık mutfak olduğundan, içiniz rahatça yiyebiliyorsunuz. Ben o gün çok aç olduğumdan 200gr et ile yapılmış burgerden yedim. Gayet doyurucuydu. Patatesli kolalı menüden de aldım. Patatesleri bu güne kadar yediğim en iyi kızartmalardan bir tanesi olabilir. Şekilleri bir garip bir kere. İşte bu benim çok hoşuma gitti.

Ete gelince, daha doğrusu köfteye. Kalın olduğu için içi pişmez diye korkmuştum fakat gayet güzel pişmişti. Yine pişme şekli sorulmadı ama arkadaşın ki o kadar da iyi pişmemişti. Yani hani içi az pişmiş seviyorsanız, sanki mutlu ayrılırsınız gibi. Fakat benim gibi çok pişmiş seviyorsanız, önceden söylemeniz gerekiyor. 150gr lık köftelerde ise pişmeme veya hafif kırmızı kalma gibi bir dert olmuyor. Bunu biraz geç anladığımdan olacak ki, artık 150gr lık köfte istiyorum. 

Masaya oturur oturmaz, harika bir turşu sunumu karşılıyor sizi. Erik turşusuna özellikle bittik. Ve turşu suyu da efsaneydi. Mideniz rahatladıktan sonra, afiyetle yiyorsunuz hamburgeri ve ne yalan söyliyim, daha da bir tadına varıyorsunuz. Bir gidin, görün derim ben. Haftasonu mutlaka gideceğim kendilerine. Ellerine ve yüreklerine sağlık tekrardan.

Görseller netten alınmıştır, kendi çektiklerimi bilgisayara atmaya üşendim :(

Bu arada burada zomato geçiyor dememe gerek yoktur umarım. :)


Yorumlar

  1. Hangi il adresi tam anlamadım ama lezzete bakılınca anlattıklarınıza göre çok iyi gözüküyor 😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul- Beşiktaş'ta Abbasağa parkının hemen üstünde

      Sil
  2. Burgercı olarak okur okumaz gidilssiiiiin dedim endi kendime Mc'e ihanet edilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık bu tip yerler mc den burger den çok daha iyi yapıyor :) hemde daha uygun

      Sil
  3. Acıktırdınız bizi 😊

    YanıtlaSil
  4. piki saool :) zomato tımıms :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. zomata bir uygulama. anlaşmalaı olduğu restaurantlarda ana yemeklerin ikincisi bedava :)

      Sil
  6. Keşke oraya yakın olsaydım, giderdim. Hamburgere bu aralar yakınlık duyuyorum. İzmir' de farklı hamburgerciler deniyorum, hepsinde maalesef eksiklik buluyorum, yine de hamburger kültürü gelişti, sevindirici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hamburger kültürü çok gelişti. istanbul a gelirseniz, mutlaka deneyin :)

      Sil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..