Ivır Zıvır 85

şuraya oturup iki kelime ıvır zıvır yazamayacaksam, kapatıp gideyim bu blogu. yazamadım evet. ama bir sorun neden yazamadın diye. baktım, kimse sormamış. bu beni bir parça üzdü açıkçası
eskiden yazmış olduğum bir kitabı buldum, ona devam ediyorum. roman gibi bir şey. çerezlik bir kitap. öyle okuyunca ufkunuzu açacak güzellikte, size bir şeyler katacak betimlemeler içeren bir kitap değil. anlayacağınız zaman kaybı. fakat beni bir rahatlatıyor ki anlatamam..

bebek 1.5 yaşında oldu. geçenlerde artık bu kadar büyüttüm, kendime de zaman ayırmalıyım deyip spora yazıldım. bugün ilk sporumu yaptım. spor yapmak bünyeye gerçekten çok iyi geliyor. bakın akşamında eskiye döndüm, oturup burada yazmak istedim. özledim burayı. özlediğimi fark ettim. şimdi tek tek yazılarınıza bakacağım.

bugün çağla ile sözleştik bir de. haftaya buluşacağız. ne kadar zaman oldu, en son ne zaman görüştük hatırlamıyorum. fakat gerçek dostluklar da böyle değil midir? en son ne zaman görüştüğünüzü bilmezsiniz, ilk görüşmenizde kaldığınız yerden devam edersiniz.

dost dedim de, uzun zamandır görüşmediğim eski bir dostum geldi aklıma. onu aramadığım için beni silip, engelleyen dostum. bazen dost sandıklarınızın aslında dostunuz olmadığını da anlıyorsunuz. işte o anlayış anı, insana çok fena koyuyor..

ha bir de koskoca bir tatil geçti. gezdim mi? gezdim. gördüm mü? evet. anlatacağım mı, tabii ki.. :)

bu bir başlangıç yazısı olsun. kış geldi, havalar soğudu. moraller limonu. e biz de burdayız. alın çayınızı gelin.

ben geri döndüm!


Yorumlar

  1. Çayımı aldım diğer yazılarınızı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. hoşşşgeldin büşümmmmmm :)
    seviyorum kız seni hadi yaz da ben okuyayım en sevdiğim bana betimlemeleriyle bişey katmayıp ruhumu oyalayan kitaplar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :) tabii ki yazacağım, ilk sana yollayacağım

      Sil
  3. Geri dönüşler ne güzel, özlemişiz buraları. Bir yaz daha bitti, eylül geldi dedik onu da uğurluyoruz. Güzel paylaşımlarda buluşacağız başlangıçlardan sonra, tekrar hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  4. Aa bir kamyon laf yazmıştım hepsi gitti mi :(
    Hoş Geldiniz. En kısa zamanda dönüp bir kamyon lafa devam edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :) merakla bekliyorum kamyon lafları :)

      Sil
  5. Hoşgeldin. Bende çok özlüyorum buraları. Kelimelerin kafamda uçuştuğu zamanları. Geçen her bir yılın farklı bir tadı varmış.. şimdi bi tatsız tuzsuz sanki hayatlar

    YanıtlaSil
  6. Bende evde spora başladım. Spor salonuna bir süre sonra gitmeye üşeniyorum. Param yanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde param yanıyor imdilerde ama gideceğim, azimliyim :)

      Sil
  7. Hoş geldiiin spor candır :) ama ben yapmıyorum o ayrı :D

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldiniz ara ara blogunuza hep baktım ama bebek var sonuçta ama ara vermek bazen iyidir. Dost için dediklerinize hak veriyorum ayni şekilde çok sevdiğim biri bana bunu yaptı evlilik arifesinde onu hiç aramamışım diye açtı ağzını yumdu gözünü bazen insanları çok geç tanıyoruz verilen değere de iki damla daha ekleyip yola devam ediyoruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..