Ben Pişmanım

Pişmanlık duyduğunuz şeyler var mı şu hayatta? ben de o kadar çok ki.. şimdi anlatsam, buradan oraya yol olur. Olur, evet.

Geçenlerde a kişisi sordu bana. bundan geçmişe gitme şansın olsa, nereye gidersin ve neleri değiştirirsin diye. hemen düşündüm. elbette lise yıllarıma dönmek isterdim. o yılları tekrar yaşamak ve yaptığım tüm seçimleri değiştirmek isterdim. daha çok çalışırdım. bu akılla ah bir gitsem o yıllara..

a kişisine sorduğumda ise, o hiç bir şeyi değiştirmeyeceğini söyledi. çok şaşırdım. oysa ben her bir şeyi değiştirirdim..

insanın kendi hayatını sevmemesi, kendiyle alakalı bir durum değil, etrafındakilerle alakalı kesinlikle. bunu yaşayınca daha iyi anlıyorsun.

soruyorum size, hangi yıla dönmek isterdiniz ve neden? ha bir de, neleri değiştirirdiniz hayatınızda?


Yorumlar

  1. Pek çok şeyi değiştirmek isterdim. Özellikle üniversite yıllarımda. Çok da pişman değilim ama daha akıllıca seçimler yapabilirmişim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de A kişisi gibi düşünüyorum. Düşündüğümüz gibi olsa bile yine pişmanlıklarımız olacak ne de olsa...

    YanıtlaSil
  3. Alınacak dersler olgunlaşma süreci evet ama benimde değiştirmek istediğim çok şey var ... 😊

    YanıtlaSil
  4. Bilgilendirme için çok teşekkürler. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  5. ivit tabisi çevreyle ilgilii. ayrıcaa, insanların bizi üzmesine izin vermeme özgürlüğümüz de var ki. kendimizi suçlu hissetmek gereksiz. genelde hata çevreden gelir ki bize ivit. pişmanlıklar. herkeste olur yaa. geçmişe dönmek deyince yani bencesi en tatlısıı 5 ila 15 yaş arası. yaa pişmanlıkları unutup geçmiş unutup kendimizi affedelim yaa, başkalarını da affedip, bugünü olumlu değiştirmek yönündeee bişiler yapmalıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama 5 ile 15 yaş arasını hiç hatırlamıyorum ki, hayatın en güzel dönemi 15-18 bence :)

      Sil
  6. Ben de bir şey değiştirmek istemezdim, yaşadığım her şey benim buraya gelmeme katkı sağladı iyi ya da kötü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya özlem :( vardır mutlaka değiştirmek istediğin bişey

      Sil
  7. en yakın pişmanlığım geçen bahardaydı. keşkelerde dolanıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Lise olabilir benim de , daha çok çalışırdım bende. Şu an ki aklımla ne istediğimi biliyorum ama o zaman bilmiyor genelde insan.

    YanıtlaSil
  9. değiştirmek istediklerimi değiştirsem bile sürekli değiştirmek istediğim şeyler olurdu sanırım :D
    şu anın tadını çıkarmalı. her şeye rağmen :)

    YanıtlaSil
  10. Sanırım ben ortaokula dönmek isterdim :D Lisede de daha çok çalışırdım sanırım, özellikle 12'de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortaokula dönseydim çok daha iyi olurdu aslında :)

      Sil
  11. Pişmanlıklarim var. Hemde çok! Ama geriye donsem ne olurdu ?Bilemedim :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de bir A kişisiyim. Hiçbir şeyi değiştirmek istemezdim. Bana göre pişmanlık yararsız bir duygu. Özgüvenle kendimi ve hayatımı seviyorum diyemem ama pişamnlık duymuyorum diyebilirim. :)

    YanıtlaSil
  13. Kesinlikle lise çağlarıma dönerdim... Çok şey mi değişirdi hayatımda bilmiyorum ama bir kaç ufak ayrıntıyı kaçırmasam o da yeter ;)

    YanıtlaSil
  14. Ay bişi değiştirmesem bile üniversite zamanıma geri dönmek isterdim :D O his yeter. Hani her şeyi yapabilecekmişsin hissi, gençlik deniyor sanırım :D

    YanıtlaSil
  15. Bir şeyi değiştirmek istemiyorum bugün beni oluşturanlar yaptıklarım ve yapmadıklarım hepsi belki gelecekte bana faydası olmasa da çocuklarım için güzel akıl kaynakları olacaktır ya da daha sonrasın da iyikilerim olacaklar kim bilir...

    YanıtlaSil
  16. Merhaba.Siteniz oldukça hoş ve takip ettiklerim arasında.Zaman ayırıp yeni açtığım bloguma göz atıp takip ederseniz memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..