Mekan Keşfi: Adeks Beşiktaş

Merhaba dostlar, sizlere yeni bir mekan önermek istiyorum.

Beşiktaş'a gittiniz ve nerede yiyeceğim diye düşünüp duruyorsunuz. Burada gerçekten çok iyi mekanlar var fakat bu akşam yediğim dürümden sonra, dürüm yemek istiyorsanız şiddetle tavsiye edebileceğim yer burasıdır diyebilirim.

Adeks..

Burası aslında bir internet kafe fakat muhteşem bir mutfağı var. A kişisi genelde burada takıldığından hep burada yemek yiyor ve asla pişman olmuyormuş. Ben de bu akşam burada dürüm yedim. Cajun dürüm olarak geçiyor menüde ve tavuklu. İçine ekstra kaşar da eklettim. Çok muhteşem bir tat oldu. ağzınıza alınca dolu dolu tavuk ve kaşar tadının yanında bilmediğim muhteşem bir acımsızlık da söz konusu. fakat kesinlikle rahatsız edici hiç bir şey yok.. patates ile servis ediliyor ve kesinlikle mideyi rahatsız edici şekilde fazla değil. Olabildiğince doyumlu

Görselini ekliyorum, beşiktaş a giderseniz mutlaka uğrayın ve bana anlatın diyorum.


Yorumlar

  1. beşiktaşa gidince buraya gidilcek tamamdır :)

    YanıtlaSil
  2. Beşiktaş' a gittiğimde kesinlikle deneyimleyeceğim, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. bayılırım dürüme not aldım hemen 15 tatilde genelde istanbula geliyoruz aklımızda olsun teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. dürümü çok severim, görsel de iştah açıcı olmuş. yolumuz düşerse deneyelim bakalım

    YanıtlaSil
  5. Mekan keşfetmeyi bende seviyorum ama Beşiktaş bana uzak. :) İzlemedeyim sizi.

    YanıtlaSil
  6. Türkiye'deki internet kafe konseptini çok daha ileriye taşımış bir oyun alanı. Çok kalabalık olmayan bir vakitte gittiğimde 700-800 mbit'le dosya indirmişliğim vardır ki, upload hızı da yaklaşık olarak aynıydı. Oyun oynarken masaya kadar getirdikleri yemeklerden de bahsetmemek olmaz. Çökertme kebabını ve piliç mushroom'u et seven herkese öneriririm.

    240hz monitörde pubg oynadığım için haksız rekabet ettiğimi düşündürmüştü gerçi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..