Mekan Keşfi: Glamour Lounge Sirkeci

Uzun zamandır yazmadığım için yazmaya değecek bir konu bulmayı bekliyordum ki sonunda buldum! Dün akşam gitmiş olduğum mekan olan Glamour Lounge Sirkeci hakkında konuşmak istiyorum. Daha doğrusu buraya sayfalarca yazmak istiyorum..

Dün akşam kardeşimin doğum günü sebebi ile, internetten satın aldığım bir kod ile Glamour Lounge'ye gittik. Hocapaşa Mahallesi Vezir Camii Çıkmazı Sokakta bulunan mekan, Sirkeci Marmaray istasyonun hemen yanındaki o tatlı küçük sokakta bulunuyor. Aslında bir otel. Genelde otellerin restaurantlarını hiç beğenmem. Fakat burası için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

7. katta bulunan terasta hamburgerimizi yedik. Normalde hamburger menüsü 40 tl fakat biz indirim kuponu ile aldığımız için hamburger, patates ve içeceğe 25tl gibi uygun bir fiyat ödedik. Patatesler kıyır kıyır, haburger eti ise efsaneydi. Fakat hamburger ekmekleri gıda boyası ile renklendirilmiş olduğundan fazla yiyemedim. Lezzetliydi ekmek, tadına bakmadan edemezdim fakat görünüş olarak alışık olmadığımdan bana ters geldi. :)

Fransızca müzikler eşliğinde, Boğaz'a nazır oturduğumuz masada mekanın boşluğu beni ciddi anlamda üzdü. Sanırım yeni açılmışlar. Zira oraya giden bir kez daha gider, sonra bir kez daha. Asansörden iner inmez öyle bir karşılama ekibi karşıladı ki bizi, kendimizi prensesler gibi hissettik. Zaten mekanın tasarımı ve ışıklandırmaları ile masaların düzeni ruyalar alemi gibi. Hele de o İstanbul manzarası yok mu? İnanın mekanın tadı ağzımda kaldı. Fakat yemekleri mi, servis elemanlarının hareketleri mi, yoksa manzaranın şahaneliği mi bilemiyorum. Hepsi bir harikayken, yaşamadan bilemezsiniz diyor, Eminönü'ne gidecekseniz mutlaka uğrayın diyorum! Sabahları kahvaltı menüleri de efsaneymiş, gündüz mutlaka gelin dediler fakat bu sabah ve yarın sabah işimiz olduğundan, bu akşam tekrar hamburger yemeye gideceğim. A kişisini de götürmek lazım, kıskandı çünkü.

Aranızda gelmek isteyen olursa aynı saatlere denk getirip, oturup iki hamburger yer, muhabbetin belini kırarız. :)

Ha bu arada reklam falan değil bu, yanlış anlamayın. Biliyosunuz mekanlar konusunda asla abartmam, her şeyi olduğu gibi söyler, mutluysam sizinle de paylaşmak isterim. Akşam ordayız, bekleriz :)

Bunlar da heyecandan çekemediğim fotoğraflar:




Yorumlar

  1. Çok güzel bir tanıtım olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Yediğin içtiğin senin ılsun anlattıkların çok hoş. Böyle güzel mekanlar çoğalmalı.

    YanıtlaSil
  3. Yolumuz düşerse uğrarız... Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Eminönü'ne bir sonraki geçişimde sırf şu manzara için bile gidebilirim ..

    YanıtlaSil
  5. Manzara harika, İstanbul' a gittiğimde mekanları çok bilmediğimden bazen iyi yer bulma sıkıntısı yaşıyorum. Çok güzel bir seçenek görünüyor, notlarıma aldım. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. oooooo güzelmiş adı da içi de saoool :)

    YanıtlaSil
  7. Manzara gerçekten şahane :) Eminönü her gittiğimde Kubbe i Aşka giderdim artık burayı da tercih edebilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Bir dahaki gidişimde bakayım muhakkak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..