Ivır Zıvır 84

Yazmayı özlediğim yazılardan bir tanesindeyim..


Yorumlar

  1. Bence bebek daha önemli çünkü çok küçük siz onun her kahrını severek çekersiniz ama diğerleri neyi olursa olsun bir yerde uflayıp puflayacaklar eğer ihtiyacınız yoksa en azından 4 5 yaşına kadar erteleyin derim :)

    YanıtlaSil
  2. Maddi olarak zorlanmayacaksa çocuğunu kendin büyüt. Ben doğumdan hemen sonra maalesef başladım ve çocuğumun büyümesini göremedim. Akşamları bana kalan vakit maalesef yetmedi. Oğlumu iki annem yetiştirdi. Hiç de sıkıntı yaşamadım. Ama o güzel zamanlarını kaçırdım.

    YanıtlaSil
  3. Zor bir zaman dilimi yaşamışsınız çok geçmişler olsun. Hem size hem de bebeğe. Umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz.

    YanıtlaSil
  4. Abartılacak bir şey yok ve sen de abartmıyorsun. Komşumun beş yaşındaki kızı "ben okumuycam ev kadını olcam bebeklerimi kendim büyütcem" deyince apışıp kalmıştık. Eğer gerçek anlamda ihtiyacın yoksa çocuğuna bak derim ben. Bu zamanlar bir kez yaşanıyor tadını çıkar. Haaa inşallah ishali de bir an önce geçer.

    YanıtlaSil
  5. Geçti geçti diyeyim size, gelmiş geçmiş olsun.

    Çalışma konusunda yüreğinin sesini dinle, dönüp baktığında senin hayatını ne A kişisi ne de bebek yaşamış olacak, seni mutlu edeni yaparsan etrafındakileri de mutlu edebilirsin ancak.

    YanıtlaSil
  6. Zor bir süreç..ve ben evde çocuklarıyla olmayı tercih etmiş bir anne olarak yorum yapamıyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..