Çekiliş Sonucu

Arkadaşlar öncelikle bu kadar geç kaldığım için özür dilerim. bazı sebeplerden dolayı (bilgisayarımı satıp yenisini almam uzun sürdüğü, şehir dışında kaldığım gibi sebepler..) çekilişi yapamadım. Fakat bugün tek tek yorumları iki kez kontrol edip hızlı çekiliş yap sayfasında gerçekleştirdim.

Bu bilgisayar yeni olduğu için ve çekiliş daha da geçe kalmasın diye ekran görüntüsünü pc içinden değil, dışardan telefonla aldım. Dileyen youtube den videoyu izleyebilir. Tek tıkla halloldu şükür :) bir ara kağıtlara yazıp çekmeyi de düşündüm çünkü..

Ve kazanan blogdaşım Aslıhan T'yi tebrik ediyor, başka çekilişlerde görüşmeyi diliyorum. Daha güzel fikirler var aklımda zira.  Kendisine mail atacağım, eğer 3 gün içinde dönüş alamazsam yedek talihli arkadaşa ulaşacağım.

Kendinize iyi bakın :)


Yorumlar

  1. Aaaaaaa, yedek listedeyimmmmm =)

    YanıtlaSil
  2. Yedek listedeyim çok isteyerek katılmıştım, inşallah diyor sessizce bekliyorummmmm =))) ilk kazanışım olacak kazanırsam hehe ^^

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle yeni bilgisayarın hayırlı olsun canım :) çok sevindim çok teşekkür ederim :) e-postayı da yazdım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..