Kendi Kendim ile Mim

Yeni takipçilerimden Konuloji mimlemiş beni. Severim mimleri. O halde yanıtlarıma geçeyim :)

Bilgisayarının üstündeki masaüstü görüntün ne?


 Google'da aradığın en son şey ne?

Doğu günü pastası fiyatları. Malumunuz bebek 1 yaşında olacak. ben de doğum günü için pasta bakıyım dedim ama şöyle eli yüzü düzgün bir pasta için 400tl yi gözden çıkarmak gerekiyormuş ki, dünyanın en gereksiz şeyi. Alıcam baton pasta, oldu bitti :))

Mesajlaştığın veya konuştuğun son insan kim?

Annem. Bir konu hakkında danışmıştım :)

Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Hatırlayamayacağım kadar çoook eskiden gittim.

Sinemaya en son ne zaman gittin?

En az 1 buçuk yıl olmuştur :/

Hangi diziyi herkes izlemeli?

Herkesin izleyebileceği kadar harika bir dizim olmadı ama herkese rahatlıkla tavsiye edebileceğim dizi: the it crowd.

En son ne tür müzik dinledin?

Klasik müzik dinledim. Harika bir spotify listem var, dileyenle paylaşırım.

Seni en çok ne çıldırtır?

Sorduğumda yanıt alamamak. Susturulmak. Yalan söylenmesi.

Ne zaman uyanırsın?

Bebek uyandığı zaman.

İnternetteki ilk adın neydi?

Hayal Meyal. Tarık Tufan'ın kitabından esinlenmiştim. Sonra hep kendi ismimi kullandım.

Favori Emojin nedir?

Kalpli gözlü smiley

Kedi mi Köpek mi?

İkisinin de yeri ayrı bende. İkisini de çok seviyorum, ayırt edemedim maalesef. Ama sanırım kediler bir tık önde olabilir.

Kuzey mi güney mi?

Aslında güney demem lazım, sıcağı seviyorum fakat nedense hep kuzey bana yakın gelmiştir. Metro çıkışlarından falan hep kuzey varsa kuzeyi tercih ederim. Orası daha sıcak sanki..

Kafanda genel olarak ne olur?

Hayatım olur. kendi kendimi acındırırım. hayaller kurarım, sonra yıkarım. bir kaç ses var içimde, onlarla konuşurum. olmamış şeyleri olmuş gibi sanırım. kavga ederim. kendimi suçlarım. bir başkası da acır. öyle saçma sapan bir düşünce sistemi. Fakat genel olarak Frankfurt okulu nu düşünürüm. keşke param olsa da ben açsam.

Komedi mi dram mı?

Gülmeye ihtiyacımız olduğu şu günlerde tabii ki komedi. dram dan nefret ediyorum. gerek yok, hayat zaten dramatik. sokağa çıkıp baktığınızda zaten dram yükselen binalarla gözünüze batıyor. Gerek yok drama. azcık gülelim

bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordum?

valla oyun oynuyordum. insurgency. sonra aa yazı yazayım dedim, aklıma geldii :)

yıl içindeki en favori günün hangisi?

gün olarak soruluyorsa: cumartesi. söylemesi bile tatlı. bana gezmeyi hatırlatır ama sadece hatırlatır. a kişisini sokağa çıkarmak için deveye hendek atlattırdığımdan, artık bıktım o muhabbetten. şimdilerde bana depresyonu hatırlatıyor. hayattan bunaldığımı falan. fakat tam gün isterseniz 3 temmuz olan doğum günümdür favori günüm. saçma bir şekilde bir sürpriz olacağını beklerim. fakat asla olmaz. yani 31 yıldır olmadı, artık bundan sonra da olacağını sanmıyorum :)

bu soruları cevapladıktan sonra ne yapacaksın?

tırnaklarımı keseceğim. yazarken fark ettim, baya uzamışlar. rahatsız edici şekilde yazmamı bile engelliyorlar..

İstanbul ile ilgili en sevdiğin şey?

kesinlikle değişim. her şeyi değişmesine aşığım. aynı şeylerden monotonluklardan kurtarıyor insanı.

son olarak bir sırrını paylaş?

beni çok iyi bir insan sanıyorlar ama ortaokul ve lisede insanlara yaptığım şakalar yüzünden zarar görenler de olmuştu, bayaa travma yaşayanlar da.. fakat sonra iyi bir insan oldum. Allah affetsin.




Yorumlar

  1. Çoğu cevabında kendimi gördüm :) Adalet'in yeni yaşı kutlu olsun Allah hayırlı, mutlu, huzurlu bir ömür nasip etsin.

    YanıtlaSil
  2. sesli güldüm kı Allah affetmiştir takılma artık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok sevdim üstüme alıyor ve yapıyorum kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yazı bir mim yazısı olamayacak kadar ince ayrıntılara sahip, hele o Frankfurt Okulu..

    YanıtlaSil
  5. insanalra nasıl bir şaka yaptın merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir mim yazısı olmuş, emeğine sağlık. Bebeğin yaşgünü kutlu olsun, upuzun mutlu yılları olsun onu bekleyen.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..