Ivır Zıvır 82

ilkokuldan beri ingilizce göseterilip nasıl öğretilemez konulu sempozyumda Türkiye örnek ülke olarak gösterilmeli.

avm otoparkında arabanızı nasıl bulamıyorsunuz anlamıyorum. numarayı hatırlamıyorsanız iner inmez fotoğrafını çekin. ben bununla yetinmeyip yandaki arabaların bile fotoğrafını çekiyorum. zira ayı gibi kapı açıp kapıyı boydan boya çizenler oluyor. aynısı arabalı feribotlarda da oluyor. bir keresinde adam öyle bir kapıyı açıp çat diye vurdu ki babamın arabasına, babam sinirle aşağıya inip adama dikkatli olmasını söyledi. adam inkar ediyor bir de. kapıyı açıp tam çizilen yere denk geldiğini görünce özür diledi. ayılığınızı illa ıspatlamak zorunda bırakmayın!

bu pazar yine herkes gezdi deli gibi. ben naptım? kızımı alıp market alışverişi yaptım. marketlerde de aşırı indirim mi vardı yoksa insanlara bir yerlerden para mı kaldı bilmiyorum ama inanılmaz sıra vardı. o kadar kalabalıktı ki kalabalıktan başım döndü.

bir ortaokuldan arandım. öğretmenlik yapmak için davet edildim. bugün gelemem yarın görüşelim dedim prensip gereği. aynı gün yapılan planlara uyamayan prensipli bir insanım neyse ki.. tekrar aradılar, başka bir arkadaş gitmiş, onunla anlaşmışlar. prensibimle işsiz kaldım.

bunu yazmaktan bıkmayacağım, sizler de okumaktan sıkılmayın lütfen. Bir oyunumun giriş cümlesi kendisi "modern savaşta, hiç bir sebep olmaksızın köpekler gibi öleceksiniz" demiş Ernest Hemingway. şu an basettiği modern savaştayız maalesef.

prima bezden nefret ettim. bu kadar leş kokan başka bez var mıdır bilmiyorum. çünkü bebiş doğduğudan beri prima kullanıyorum. önce premium kullandım. petrol koktu. aradım primayı. dediler ki havalandır geçer. kaç gün havalandırdım da azaldı koku fakat tamamen geçmedi. tutkal kokusuymuş. sonra aktif bebeğe geçtim. hem kaka sızdırıyor, hem pişik yapıyor hem de inanılmaz pudra kokuyor. fakat bez altında 4 saatten fazla kalınca o pudra kokusu iğrenç bir şeye dönüyor. ya da çişini yapınca bebek. illallah ettirdi bana. a101 in bezini çok övdüler. o da çok fena taşırdı. çocuk ensesine kadar kaka oldu. şimdi sırada minies var. onu da deneyeceğim bakalım

millet giyinip süslenip sahil kenarlarında çoluk çocuk fotoğraf çektirmeye nasıl üşenmiyo anlamıyorum.  ben evde düzgün oturup poz vermeye üşeniyorum valla.

devlet okulunda okurken dershaneye giderdim. okulda ders boş olunca bizden mutlusu yoktu. ama dershanede boş ders olunca "para veriyoruz biz buraya yeaa" diye hemen müdürün kapısına koşardık. ilme verdiğimiz önem de verdiğimiz para ile ilintili.

geçenlerde özel bir hastanede muayne saatimiz gelmesine rağmen 2 saat bekledik. 2SAAT!,
Devlet hastanesi olsaydı 15 dakika sonra başlardık bağrınmaya. insan o kadar para verince sesi de kısılıyo tabi.

istanbul a bakınca siz gölgesini görüyorsunuz belki ama ben gerçeğini görüyorum..


Yorumlar

  1. Şu özel hastanede sıra bekleme olayına ben de daha önce aynı yorumu yapmıştım. :)

    YanıtlaSil
  2. Benimde aklıma dersaneye gittiğim günler aklıma geldi. Rahmetli babamın bana bayramlık almak için geldiği gün biz arkadaşlarla alt kattaki kahveye gidip okey oynamaktan yukarı çıkınca rahmetli babamla karşılaşmam hiç aklımdan çıkmaz giden bayramlığamı üzülürsün o düştüğün utanç verici duruma Rahmetli hiç bir şey söylemeden çekti gitti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa, Allah rahmet eylesin. yine içim paramparça oldu :(

      Sil
  3. Güzel yazmışsın yine Büşracım,çocuk bezlerinden Komili'nin bezleri var epey güzeldi bir paket almıştım Izmire geldiğimde onları dene istersen,öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyeceğim artık piyasadaki tüm bezleri denemekzorundayım :)

      Sil
  4. Ben primalı büyümüşüm ama abim yazık benim prima dönemime denk gelememiş :))) aklıma direk bu geldi hikayenden koptum resmen hayallere daldım.

    YanıtlaSil
  5. ben Huggies marka bezleri kullanıyordum memnun kalmıştım şimdi de var mı bilmiyorum...çok keyifle okunuyor yazılarınız...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Ülkede ekonomik kriz var diyorlar avmler, marketler kalabalıktan geçilmiyor. Para yoksa nasıl alışveriş yapıyorlar bu insanlar anlamıyorum. Trafikte kavga etmemek mümkün değil haline geldik. Kimseye bulaşmayacaksın, çizilen arabanla hayatına devam edeceksin maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sormayın . artık sesimiz çıkınca karşımızda nasıl bir manyak olacak diye içimize kapanıp bekliyoruz. sonra koyun mu derler kuzu mu bilemem

      Sil
  7. Resimcekmek cok iyi fikir. Ben de hep unuturum arabanin yerini 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o halde sizi de resim çekmeye davet ediyorum :)

      Sil
  8. Bütün bebek bezleri sızdırıyor yada dediğiniz gibi çıkıyor mutlaka başarıyorlar. Süt ve mama bunları nasıl başarıyor anlamış değilim :) İş kısmet değilmiş demek ki. İşin içine para girince işler değişir diye boşuna denmiyor demek ki ama tespit gerçekten çok gerçek ve ironik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya vardır mutlaka sızdırmayan. bulacağım kararlıyım :)

      Sil
  9. Avmlerde bende park yerimin hemen fotosunu çekerim kaybetmeyeyim diye... Ama yan taraftaki arabaların fotosunu çekmek de güzel fikirmiş... Biri aynamı kırmıştı geçenlerde :/

    Bezler kaliteli artık diyorlardı ama yalanmış demekki... 13 sene önce aynı sıkıntıdaydım bende...

    Para=hizmet beklentisinden vazgeçeli çok oldu... nereye paraya versem feci halde afallatıyorlar beni de...

    Kolay gele ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim de aynayı siteden biri kırmış. kameralara bakacağız dediğimizde hemen çıkmıştı ortaya.

      maalesef bezler hiç kaliteli değil :(

      çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için

      Sil
  10. Dil öğretiminde çok geride kaldık

    YanıtlaSil
  11. İngilizceyi bu ülkede sadece sevenler öğrenebiliyo. onun dışında gerçekten yetersiz bir eğitim var. resmen utanç sebebi. İş için de hayırlı olsun inşallah :) Nasipten öteye köy yok.
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. gülümsememe yorum yetti :)

      Sil
  12. AVM fotosu fikrine bayıldım, ben bunu daha önce neden düşünemedim. Ben genelde numarayı aklımda tutarım. Bir iki biraz geç bulmuşluğum da var:))Ben genelde evin civarında nereye park ettiğimi unutyorum. Fotoğraf işini hayata geçireceğim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..