Günlük 20

uzun saçtan nefret eden annem, erkek kardeşime toka aldı. geldi gösteriyor "inşallah beğenir" de demeyi ihmal etmiyor. kınadığın başına gelir tamam da bu kadar da sevmek? 

lohusa depresyonundan çıktım sonunda. sabahları mutlu uyanıyorum. biraz sinir kaldı fakat o da geçecek elbet. artık aynaya baktığımda "iyy çok çirkinmişim" demiyorum en azından. hatta "güzelmişim haa" demeye başladım. yalnızca 5 kilo vermem gerekiyor fakat rahatsız da etmiyor. lohusa depresyonu berbat bir şeymiş. yeni doğum yapanlara bakış açımı değiştirdi. insan yaşamadan bilemiyor. 

çekilişimi yapacağım en kısa zamanda. bu yüzden instagrama da girdim. ivirzivirenstitusu diye bir hesap aldım. orada da sevdiğm şeyleri falan paylaşacağım. ve tabi çekilişe ek hak olmasını istedim. hadi bakalım.

bebek olduktan sonra arabaya sığamıyorduk. tek kapılı spor arabamızı satıp, aile arabasına geçiş yaptık. araba büyüdü, markası da değişti doğal olarak. bu yüzden a kişisi depresyonda. yeni arabaya alışamıyor, markasından da nefret ediyor. yapacak bir şey yok. bebekli ailelere zorunluluk arka kapı ve büyük bagaj.

eski bagajımız küçük olduğu için bebeğe kraft pop bebek arabasını almıştık. inanılmaz memnun kaldım. belki almak isteyen olursa diye görselini ekliyorum. en bebeklikten 10. ayına kadar rahatlıkla kullandık. hala kullanıyoruz. tek elle kapanıp açılıyor ve küçük bagajlara sığıyor. tekerlekleri ufak olduğu için sıkıntı olur dediler ama yaşamadık. tabi ben genelde avm gezmesi yaptığımdan olabilir. çift yönlü olması benim için en büyük artı. çocuğu görmem şart.



Yorumlar

  1. çok zor atlatmıştım Lohusa depresyonunu... Allah doğum yapan kadınların yardımcısı olsun..

    YanıtlaSil
  2. Nokta atış yeni araba eski arabanın hiç bir zaman zevkini veremeyecek kullanıcıya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. snaırım öyle. ben eskisini kullanmaktan hiç hoşlanmıyodum. bunda ise arkaya oturmak istemiyorum:)

      Sil
  3. Çok samimi yazılarınız... Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin tatlı telaşlarınız. Arabanız hayırlı olsun, tez vakitte alışmanız dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  5. Bir kadının en zor zamanlarını yaşıyorsun. Kolay mı bir can dünyaya getirmek?
    5 kilo hiçbir şey değil. Biraz sıksan 1 ayda verirsin merak etme

    Mutlu seneler!

    YanıtlaSil
  6. Analı babalı büyüsün tatlı bebiş. :) Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    Bebeğinizi güle güle büyütün. Allah zihnini ve bahtını açık eylesin. Bebek için arabanızı değiştirmek zorunda kalmışsınız. Yeni arabanız hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin inşAllah! Bunlar artık olacak şeyler. Aileye yeni bir birey katıldığında, katılan aile bireyi ne kadar küçük cüsseli olsa da masrafları büyük oluyor. Ama değiyor diye düşünüyorum.
    Yeni yılda umutlarınız gerçek, mutluluklarınız sonsuz olsun. Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  8. A kişisini çok iyi anlıyorum 😂😂 Sayfanızı çok beğendim birbirimize destek olabiliriz bu da benim blog sayfam https://konuloji.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. ah sormayın o depresyon olayını ben de yaşadım maalesef eninde sonunda geçiyor da epey sinir bir dönemdi benim için...hormonlar sağolsun...yeni arabanızı güle güle kullanın...bebeğinizi güle güle büyütün.....yeni yılınız harika olsun ...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) hormaonlardan nefret ediyorum :)

      Sil
  10. her şey yolunda dı maaa :)

    YanıtlaSil
  11. "en bebeklikten 10. ayına kadar rahatlıkla kullandık. hala kullanıyoruz."

    Ya yapma etme zaman bu kadar çabuk geçiş olamaz :)

    O cümleyi okuduktan sonra bende film koptu :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de geçen gün seni merak ettim. sayfana baktım. evlendi sanırım yok bu ara dedim. yazsana bişiler de okuyalım :)

      Sil
  12. Ah şu çocuklar bize neler yaptırıyor, iyi ki de varlar ve yaptırıyorlar :))

    YanıtlaSil
  13. Oğlum doğduğunda aldığım bebek arabası arıza yapmaya başladı kaç kere tamire gitti geldi ve iflah olmadı. Oğlum büyüdü ve doğru dürüst binemedi desem yeridir. Sonrasında çok isteyen biri vardı. Verdim gitti. Velhasılı bebek arabası çok önemli. Yoksa insana hayatı zehredebiliyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..