Üzgünüm..

Boğazıma bir yumruk oturdu. Sıkıldım. Bıktım. Yaklaşmaya çalışıyorum. Her çalışmamda tekrar itiliyorum. Başarısızım. Çok şanssız hissediyorum. Hayallerimin hiç biri gerçekleşmedi ve işin kötü kısmı asla gerçekleşmeyeceğine olan inancım. Sanırım en çok da umutsuzluk üzüyor insanı.

İtilip kakılmaktan, çemberin dışında kalmaktan, zorla yanıma çekmekten bunaldım.

Kimin ahını aldım, bilmiyorum. Ama eminim ki birinin canını çok yakmış olmalıyım. Aksi halde bu mutsuzluğumun bir açıklaması yok.

Varlık içindeki yokluğu, çoğulların içindeki yalnızlığı, bolluktaki boşluğu iliklerime kadar hissediyorum. Hislerim köreliyor. Her geçen gün ölüyorum. İçim çürüyor. İçimdeki sevinç ölüyor. Fakat hiç umursanmıyor. Eriyip bitsem bir an önce diye dua ederken buluyorum kendimi. Ah keşke diyorum sonra. Keşke önceki yıllarıma tekrar dönsem ve tekrar yapsam seçimlerimi. Belki daha mı mutlu olurdum he?

Yorumlar

  1. Cok üzülerek okudum yazini. Umarim bir an önce zor günlerden uzaklasir huzurlu zamanlar yasarsin. Uzaktan da olsa yapabilecegimiz bir sey varsa buralardayim ben 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için yapılacak hiç bir şey yok maalesef. ben umutsuz vakâyım. fakat düşünmeniz yeter :) çok teşekkürler

      Sil
  2. Umarım bu sıkıntılı günlerden güçlenerek çıkarsınız. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yerden çok büyük bir para bekliyorum. işte o gelirse o zaman olacak bu iş.

      Sil
  3. Üzülmeyin. Bunca istenen mutlak olur.
    Bazen hemen olmayabiliyor galiba :)

    İstemek, en önemli adımdır, değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istemekten sıkıldım sanırım. yıllarca hayalini kurduğunuz şeyi artık yapamayacağınızı anlasaydınız siz ne yapardınız :( bence sizde mutlu olamazdınız. ya ama olun ya. herkes mutlu olsun :(

      Sil
  4. Birden içsesim gibi geldin... Bugünlerde ben de benzer duygular taşıyorum sanırım...
    Gökyüzüne bakalım ve derin nefes alalım, belki geçer...
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  5. Ben de bizi tüm bu düşüncelere inandıran, inandırmak isteyen ve inandırmayı zorunlu kılan 'sebeplerden' sıkıldım doğrusu.
    Bu yazı insanın ruhuna dokunuyor..

    YanıtlaSil
  6. insanı hayattan koparmak için bidünya kötülükler ordusu mevcut; ve fakat tutmak, tutunmak için de bir tek ve sarsılmaz ve muhkem bir dal..
    içinden çıkılamayan şeye 'yaşamak' diyoruz.. kabullendiğinde çözülüyor mesele.. zor elbet.. velakin; ne ki oldu, oluyor, olacak; hayrdır.. büyükler buna "olanda hayr vardır.. zuhurata tabi olmak gerek" der..
    'hiç'liğin sırrı..
    derviş sükutu; ne nimet, ne nikmet bozamaz..
    "belî" demişiz âlem-i ervah'ta.. 'eyvallah'ın 'ezel'cesi.. madem ki O'ndan gelir ve O'na gider her şey, O'na varana dek; her şeye 'eyvallah'!.
    ve
    "eyvallah"; güzel hâl, güzel söz!. ve madem ki de imtihanlar kulundan vazgeçmediğinin delili O'nun, en ağırlarına gönülden tebessümle, eyvallah!.

    YanıtlaSil
  7. Hayatındaki olumlu şeylere yoğunlaş sevgili Büşra,elinden geldiğince ve gelemediği kadar tut kendini bırakma.
    Bu günler de geçecek canım inan ki geçecek ve sen daha güçlü olacaksın ama evvela diren ve kendine sarıl,saril ki sana sarılacak olan gücünden güç alsın.
    Sende o potansiyel var,kendinle büyüyecek güçleneceksin,içindeki en iyi seni çıkarmaya çalış elinden geleni yap insan olduğun için gerisini de Allaha havale et.
    Ektiğini bulur ya insan,bulacaklar ve bulacaksın.

    YanıtlaSil
  8. Ah hayat, bazen ne kadar üstümüze gelir. Bunaltır bizi, sonra bunu farkeder sanırım, bir süre rahat bırakkır bizi ta ki başka bir sıkıntılı zamana kadar.

    YanıtlaSil
  9. Bence kimsenin ahını aldığından falan değil.
    Herkes bir dönme dolapta. Bazen dünyaya tepeden bakıyoruz bazen de "ne zaman yükseleceğiz acaba?" diye bekliyoruz. Hayat mutluluk ve mutsuzluğun birbirini takibinden ibaret sadece.

    YanıtlaSil
  10. Her şeyde vardır bir hayır Büşracım. Daraldığımda bunu hatırlatıyorum kendime ve nefes alamaz gibi hissettiğimde dua okuyorum aralıksız.

    Bir de istediğim şeyler için geç olsun da güç olmasın sözünü sildim ben hayatımdan ,"tez olsun kolay olsun" diyoruz bundan sonra.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..