Instagram Sorunu


Sosyal medyayı iliklerime kadar kullandığımı herkes bilir. son zamanlarda herkesten sıkıldığımdan mı, kendimi dinlemek istediğimden mi nedir, tüm hesaplarımı dondurdum. Facebook'u daha önce defalarca dondurduğumdan "bir süreliğine, hemen döneceğim" şıkkını seçerek işlemi tamamladım. Instagram'da ise aynısı olmadı. Neyi seçtiğimi bile bilmeden şak diye dondurdum.

Günler geçti. İnanılmaz sıkıldım. Kim ne yapıyor bilmediğim gibi, doğum günlerini de kutlayamaz oldum. Bu kadar inziva yeter deyip donan hesaplarımı açtım. Hayır açamadım maalesef. Instagram hesabım tamamen kaldırılmış. Sanırım topyekün silmişim. Fakat attığımız her adımın internette 10 yıl kadar saklandığını bildiğimden hiç korkmadım. Hemen instagrama yazdım konuyu. onlar da bana hesabımı geri verceklerini fakat ben olduğumu anlamaları için gönderdikleri kodu bir kağıda yazıp elimde tutarken, yüzümü açıkça seçebilecekleri bir fotoğraf atmamı söylediler. Kafamda hemen hapishaneye düşen insanlar belirdi. Sanırım öyle bir poz istiyorlardı fakat alamayacaklardı. 

yeni başlangıçları severim zira. yeni hesap aldım bende. bir çok insanı tekrar takibe aldım fakat alamadığım bloggerlar varsa eğer lütfen bana bildirsin.

İşte adres: busrabayram

Bir de benden not: instagram hesabınız varsa yazılanlara kanıp dondurmayın. bir süre uygulamayı silin, sonra tekrar dönersiniz :)

Yorumlar

  1. İstedikleri güvenlik doğrulaması hem ilginç hem de çok itici geldi. Teşekkürler bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
  2. bu aşamada ne dondurma ne silme hesabın gitmesi riskini kesinlikle göze alamam..

    YanıtlaSil
  3. Hemen alalim takibe😉. Ben bikinca birkac gün paylasim yapmiyorum. Blog hesaplarim oldugu icin kapatmayi düsünmedim 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..