Tüketiciyim, Memnunum.

Bu kez memnuniyetimi anlatacağım sizlere. Öncelikle epeyce zaman geçmesine rağmen geçenlerde başıma gelen olayı anlatacağım. İçim şef'in kremasından satın aldım. Eve geldiğimde kremanın taş kesilmiş olduğunu görünce aradım içim'i. Onlarda ev adresimi istediler ve gerekeni yapacaklarını söylediler. 3 paket almıştım, 3 ü de aynı çıktı. Tüm ürünleri geri alıp bana 4 paket süt getirdiler sağ olsunlar. Aslında krema olmasını tercih ederdim ama hiç bir şey de getirmeyebilirlerdi.

Gelelim Torku'ya.  Migros online'dan yaptığım alışveriş ile Torku süzme peynir aldım. 2 paket aldım ve buz dolabımda aynı yerde sakladım. ikinciyi açtığımda donmuş olduğunu fark ettim. aradım hemen torku yu. merak ettiğim yiyilebilir mi sorusuydu. anlattım derdimi. telefondaki bayan asla yememem gerektiğini ve saklanma koşullarından böyle olacağını söyledi. 2 gün önce aldığımı söyledim. malumunuz bana 450 gr mlık süzme peynir 1 gün gidiyor :/ o zaman aldığım yere iade etmemi ve yenisini vermelerini söyledi. fakat onunla uğraşamam dedim ki gerçekten uğraşamazdım. bir daha online mağazayla iletişime geç, derdini anlat gelsinler gitsinler falan. ohooo. o zaman adresinizi söyleyin dedi. söyledim. eski peyniri aldılar yerine aynısından verdiler. ben şok. işte torku'nun güzelliği dedim. seviyorum bu markayı. sadece markanın kullanıpta beğenmediğim ürünü helvası. helvayı Koska gibi yapan yok'

Koska demişken. Koska'nın marka gibi marka olduğunu yine ürün değişiminde anladım. bu kez aldığım ürün pekmez. cam kavanozda aldığım için kapağı açtığımda tık sesi gelmedi. hani konserve değil ama yine de içime bir kurt düştü. aradım koskayı. gayet güzel ilgilendiler. hemen ürünü çöpe atmamı, muhtemelen kapak kapanma aşamasında sıkıntı olduğunu ve parti ismini söyleyip o parti çıkan ürünleri inceleyeceklerini söylediler. adresimi verdim ve bana görseldeki gibi bir paket gönderdiler. hayır helvanıza zaten hastayım şu 500gr lık helva bana iki gün dayanıyor, bir de böyle yapıp beni yiyip bitirdiniz. kusura bakma torku göz bebeğimsin fakat koskanın tahini pekmezi helvası gibisi de yok. hepiniz kazanın anacım. ananızın ak sütü gibi helal olsun verdiğim her kuruş. 

diğer tüm üreticilere sözüm. insan hayatıyla ilgili bir iş yapıyorsunuz. lütfen ürününüzün arkasında durun ve tüketicilerin sıkıntılarını dinleyin. çözümler bulun. mutlu tüketici mutlu üretici demektir. 

Yorumlar

  1. Ne demişler, bilinçli tüketici candır can!

    YanıtlaSil
  2. Böyle ilgili olmaları ne güzel. Umut veriyor insana.

    YanıtlaSil
  3. Sorunları çözmeleri çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umursamazlar diye düşündüm ama dünyanın en önemli şeyi gibi davrandılar :)

      Sil
  4. Maalesef bizde sizin gibi bilinçli tüketici de yok! Meramını anlatmaya üşeniyor insanlar...

    YanıtlaSil
  5. Her üç firma da isimlerine yakışan duyarlılıkta tepki vermişler. Mallarının arkasında duran firmalar büyüyor.Benim de tercih ettiğim firmalar olması sevindirdi.

    YanıtlaSil
  6. O kadar hoşuma gitti ki, keyifle okudum :) Ben de bir ürün bozuk olduğunda ardına düşenlerdenimdir. Bir keresinde magnumun içinden takta çıktı,boğazıma battı.Hemen Şikayet Var'a yazdım.Baktım,koca bir torba magnum getirmişler... Ama tabii biraz güven kaybım olduğu için minik minik tükettik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takta nedir? ay magnum dan beklemezdim. neyse ki değişik bir şey çıkmadı benim ürünlerde :)

      Sil
  7. ben de saray firmasının 100 kalorilik çikolataları ile sorun yaşamıştım. bilgi verdim. çok ilgilendiler. adres aldılar merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Güzel örnekler olmuş hepsi de. Müşteri memnuniyeti, kalite kavramları oturdukça yaklaşım da belirgin şekilde müşteri memnuniyeti odaklı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle oluyor. reklam yazısı gibi olmuş ama hepsi gerçek :)

      Sil
  9. Şikayetlerinize çözüm bulunması ne güzel. Son zamnalrsa bende elimi atsam bir kusur çıkıyor. Kendimi ifade etmeye çalışıyorum ama sonuç hüsran.
    Keyifle tüketiniz.

    YanıtlaSil
  10. Fıstıklı helvasına da bayılıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..