Polaroid Snap Touch Fotoğraf Makinesi İncelemesi

Yaklaşık bir ay kadar önce aldığım, kullandıktan sonra sizlere önermek istediğim Polaroid Snap Touch fotoğraf makinesi hakkında bir kaç kelam edeceğim sevgili okuyucu..

Öncelikle bu makineye nasıl aşık olduğumu anlatacağım. Yaklaşık 4-5 yaşlarındayken babamlarla ailece gezerken bir turist abi, "ayy sen ne tatlı şeysin öyle" deyip beni sevmiş, (yabancı dil konuştuğu için öyle dediğini umuyorum) sonra da ailece bizi çok beğendiğinden fotoğraf çekmek istediğini söylemişti. Biz de ailece poz vermiştik. Çat diye polaroid makinesiyle fotoğrafı çıkarmış, elime vermişti ve sallamamı istemişti. İlk o zaman tanışmıştım bu makineyle. Ve büyüyünce mutlaka almak istemiştim. Bilen bilir zaten profosyonel fotoğrafçılık yapmış, d mark'lara kadar bir sürü makine kullanmıştım. Ama hep içimde ukteydi, geçen gün bir çılgınlık yaptım ve makineyi aldım. Çılgınlıktı benim için, çünkü makine çektiğini çıkarıyor ve filmleri çok pahalı oluyordu..

Taa ki snaptouch ile tanışana kadar. Bu makine tamamen dijital. Öyle çıktıyı sallamanız gerekmiyor. Fakat daha güzeli, fotoğrafları seçip basabiliyorsunuz. Ay kötü çektim, tüh keşke çıkmasaydı gibi bir derdiniz olmuyor. İsterseniz filtre de uygulayabiliyorsunuz, video da çekebiliyorsunuz. Çektiğiniz fotoğraflar sd kartınızın büyüklüğü kadar saklanabiliyor. Cep telefonunuzdan bağlantı kurup, orada çektiğiniz fotoğrafları da bastırabiliyorsunuz. Kamerası çok çok iyi değil fakat yine de güzel çekiyor.

Ben bu fotoğraf makinesi ve 50 filmi toplamda 1000 tl'ye amazon'dan aldım. Gelmesi 15 gün kadar sürdü fakat değdi. Türkiye de sadece makine 1450 tl. Eğer almak isterseniz, link gönderebilirim. Ya da riske girmeyim direkt Türkiye'den de alabilirim diyebilirsiniz. Diğer kağıtlara göre bunun kağıtları da ucuz geldi bana. Havalar düzelince ilk işim sokağa çıkıp ailece gezen insanların fotoğrafını çekip, fotoğrafı hediye etmek olacak. Gerçekten muhteşem ve unutulmaz bir anı olacaktır eminim. 

Türkiye'de bu makineyi kullanan var mı, ya da var da kimse tanıtım videosu yapmamış da olabilir. Bu yüzden bir de tanıtım videosu çektim. Belki almak isteyenler izleyip fikir edinebilirler. Profosyonel vlogger değilim, bu yüzden çekim veya konuşma hatalarım affolsun lütfen :) Sadece biraz aklınızın köşesinde bulunsun, yabancıları anlamaya çalışmayla uğraşmayın diye çektim. Bir sorunuz olursa her şekil bana ulaşabilirsiniz. :)

Ayrıca bu snap touch modeli, yalnızca snap modeline bakarsanız fiyatı uygun görüp yanılıp satın alabilirsiniz. Aman diyim dikkat edin. Sadece snap modeli, fotoğrafı çekip direkt basan modellerden, snap touch modeli ise, arkasında ekranı olan modelidir. Ben yine de aldığım linkleri yazıya ekliyorum, ilgilenmek isteyen olursa diye. Şu an 179 dolar gözüküyor, filmler de 23 dolar. Kargo bedeliyle toplam 1000 tl'ye gelmişti 1 ay önce. Düşünüyorsanız bir bakın derim :)

Fotoğraf makinesi

50'li kağıt


                                            

Yorumlar

  1. Sevimli zımbırtı gerçekten ama fiyatına baktım da biraz yüksek gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı yüksek ama insanın hevesi olunca işte ne olsa veriyor :))

      Sil
  2. Aslında çok hoş bişey..yani hızlı ve pratik ama fiyatı bana çok yüksek geldi şimdi amazondan baktım da 99.90 avro civarında bir fiyata satılıyor acaba bu farklı mı?

    https://www.amazon.com/dp/B015JIA97Q/ref=sspa_dk_detail_4?psc=1&pd_rd_i=B015JIA97Q&pd_rd_wg=NYC4Y&pd_rd_r=Y6A2TCKV4DGZWQCY6C27&pd_rd_w=kXcPZ&smid=AKST5S46G6XY4

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman diyim o başka :) arkasında dokunmatik ekranı olmayan modeli, direkt çıktı alınanlardan. Çektiğini direkt basıyor yani. O yüzden o kadar ucuz.

      Benim aldığım makinenin linki:

      https://www.amazon.com/gp/product/B01LWV11IO/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

      https://www.amazon.com/gp/product/B008GVVUFE/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

      free shipping olmadığı için kargo dahil 1000 tl gibi bir fiyata geldi ikisi :) hatta yazıya da ekleyim linki yanlış anlaşılma olmasın :)

      Sil
  3. Doğrudur ekran farkı var dediğiniz gibi şimdi farkı anladım..amazonun depoları tam dibimizde bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooooo o zaman kargo fiyatı bizimki kadar çok çıkmaz :)) bence almalısınızz. hem çektiğiniz harika fotoğrafları bastırırsınız :)

      Sil
  4. Dslr kameralarin çikmasiyla paloraid makineler çok mantikli bir şekilde vintage malzemesi olarak sunulmaya başlandi. En azından bu işi sadece hobicilerin yapmasi gerektiği izlenimimi uyandirdi insanlarda. Gerçekten buna para yatirabilecek insanlar olmaliydi ki piyasasi ayakta kalsin. Bu yüzden kağitlari pahali diye düşünüyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru bir tespit. ama sanıyorum ki kağıtlar eskiden de pahalıydı. pahalı bir şeydi bu makine, çünkü biz hiç alamamıştık :)

      Sil
  5. Ya harika bir şey, rengine bayıldım *-* öğrenciliğim bitene kadar beklemek zorunda ne yazık ki :(( Güle güle kullanın, insanlara vereceğiniz
    mutluluğun kat kat daha fazlası bulsun sizi *-* Sevgiyle.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en kısa zamanda çok daha iyileri senin olur. öğrencilik hayatında başarılar dilerimm :)

      Sil
  6. ben çok seviyorum polaroid fotoğreaf makinelerini :) olduğu döneme yetişemedim ama bir kere sokak fotoğrafcısı gibi birine çektirmiştim :)
    snap modelinde ekran olmaması da hoş, nasıl çıkacağını bilmeyerek bekliyorsun, böyle küçük heyecanları severim ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de güle güle kullan, uzun ömürlü olur inşallah :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, ömrü konusunda ben de biraz düşünceliyim ama bakıcaz artık :) bir ara ben de öyle bir heyecana girişeyim dedim ama kendimi biliyorum, o zaman hiç fotoğraf çekmezdim kağıt bitmesin diye :))

      Sil
  7. Tesadüfen blogunuza rastladım.Kardeşim fotogçılık kursuna gidiyor ve makine arasıyısındaydı bu yazınızı ona yolluyorum :)
    Blogunuzu takibe aldım.
    Banada beklerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloguma hoş geldiniz :) yalnız bu hobi makinesi, fotoğrafçılık kursunda lazım olabilecek makinelerden değil :) satın alırken buna dikkat etsin lütfen. Amazon'da yine çok güzel dsl makineler var, bir kaç lensle birlikte. bence onlara bir göz atmalı :)

      Sil
  8. Çok güzel özellikleri olan bir makine, görüntüsü de harika, güle güle kullanın :) Instax minim var benim de ama ne çektiğini gösteren ekranı yok o yüzden nadiren kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sırf o yüzden onlardan almadım. çünkü çektiğimi görmek istiyorum mutlaka :)

      Sil
  9. Merhaba.Ben de yıllardır fotograf çekiyorum.Dslr makinem var ama bunun yeri çok ayrı tabii📷 Bayıldım makineye😊Çok güzel.Şu an alamasam da aklımda olsun tabii.Bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf çekmek bir çeşit hastalık zaten :) Çok hafif, at çantaya gez türünden bir makine :)

      Sil
  10. hoş bişiymiş ivit ucuzlasın bizde de alırız beee :)

    YanıtlaSil
  11. Ya bende almak istiyorum harika bir makinaya benziyor...

    YanıtlaSil
  12. Yaa şahineymiş. Rengi falan da çok tatlı.. 😍😍 Bende böyle bir şey istiyorum. 😄 Video da çok iyi olmuş 🤗 Sevgiyle kal..💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembesi maavisi falan da var. mavisi çok satılıyor ama bence en güzeli bu renk :)

      Sil
  13. Almamamın tek sebebi kağıtlarının gereksiz pahalı olmasıdır.Ben aktif kullanırsam makineden kat kat fazla bir şekilde kağıdına para vermiş olacaktım.O yüzden kaldı maalesef.Türkiye'ye göre çok uyguna almışsın.Güle güle kullan :) çektiğin fotoğrafları buraya da bekleriz ona göre...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıtları pahalı ama tanesi 1 tl ye falan geliyor. normal büyük boy çıktı fiyatı nerdeyse diyerek kendimi rahatlatıyorum :)

      Sil
  14. Hayırlı olsun..Pek ilgim yok açıkçası bu fotoğraf işine..Bence fiyat ilgisi olanlar için uygun gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle uygun, özellikle yurt dışında :)

      Sil
  15. Her ne kadar eskisi gibi fotoğraf çekme merakım kalmasa da harika olduğunu fark etmemek elde değil :)

    YanıtlaSil
  16. Peki bu insta minilerdeki gibi beyaz bir çerçeve şeklinde çıktı alınabiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette :) bir sürü çerçeve vari seçip alabiliyorsunuz

      Sil
  17. Meraklısını aydınlatan güzel bir yazı

    YanıtlaSil
  18. Linki atabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba aldığım link yazı içinde mevcut, şu an satışta değil maalesef

      Sil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..