Mekan Keşfi: Garda Cafe

Merhaba sayın okuyucu, uzun zamandır aranızda yoktum. Umarım beni ve keşiflerimi özlemişsinizdir. 

Bu kez size Kadıköy'de bir mekandan bahsedeceğim: Garda Cafe. Mekanın en büyük özelliği Haydarpaşa Gar'ından esinlenerek tasarlanması. Özellikle giriş kapısı Haydarpaşa'yı aratmayacak seviyede. Bu mekanı tercih etmemin ilk sebebi bu olmuştu. İkinci sebebi ise organik kahvaltı söylemleri..

Bu günlerde organik şeyler yiyemiyoruz azizim. İnsan ister istemez organik kelimesini duyunca önce bir kulak kesiliyor, sonra hemen orada yemek istiyor. Yemek isteyen her kişi gibi fiyatlardan çekiniyor. Söyleyim, bu mekanda çekinmenize gerek yok. 

Fiyat konusunda anlaştığımıza göre, gelelim yiyeceklere. İddia ettikleri kadar lezzetliler. Organikliği fark edecek kadar iyi olmasam da lezzet konusunda oldukça meraklıyımdır. Özellikle beyaz peynirler konusunda. Mekana oturur oturmaz bir çift içeri girdi ve kız erkeğe "Ya burada yiyelim, ya da kahvaltısı güzel olan bir yer daha var oraya gidelim" deyip gittiler. Beş dakika sonra geri dönüp oturdular. Koskoca sokakta onlarca kahvaltıcı varken en iyi iki yerden birini tercih etmenin haklı gururu ile kahvaltılarını yaptılar.

Mekan da her masanın yanında fiş var. Bu harika bir şey. Günümüzde şarja bağlı yaşıyoruz ne de olsa robotlar gibi. Sormadım ama eminim wifi de vardır. Bunca fişin bir anlamı olmalı ama değil mi?

Benim kahvaltım serpme kahvaltı idi. Serpme kahvaltısında : ezine peyniri, diyarbakır örgü peyniri, lavaş peyniri, van otlu lavaş peyniri, siyah ve yeşil zeytin, bal kaymak, Edremit zeytinyağı, balıkesir tereyağ, ev yapımı reçel, soslu biber kızartma, kahvaltı salatası, güveçte kaşarlı patates, soslu sosis, pişi, sahanda yumurta ve sınırsız çay vardı. Tüm malzemeler taze, sıcak servis edilecekler ise sımsıcaktı. Lezzet abidesi bu kahvaltıdan sonra akşam dahil olmak üzere hiç yemek yiyemedim. O derece de doyurucu.Serpme kahvaltı iki kişilik bu arada, tek başınıza yemeye kalmayın, ya da benim gibi yanınızda az yiyen bir arkadaşla gitmeyin :))

Kadıköy'e gittiğinizde nerede kahvaltı yapacağız diye düşünmenize gerek yok. Çünkü Garda Cafe tam ağza layık. Google map sizi direkt kapısına götürüyor, ben öyle gittim fakat yine de adres vermem gerekirse: rasimpaşa mah, karakolhane caddesi no:51

Afiyet olsun :)

Yorumlar

  1. Geçenlerde ben de gitmiştim, ne yediğimi hatırlıyorsam namerdim ama içersi çok şekerdi :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni mekanlara ihtiyaç duyduğum şu dönemde çok iyi geldi bu yazı. Mutlaka uğrayacağım buraya da.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..