Mekan Keşfi: Mondo Lounge


Evet sayın okuyucu. Bir mekan ile daha karşınızdayım. Bu mekan çok yeni. Açılalı henüz 15 gün olmuş fakat her şeyi ile on numara beş yıldız.

En son söyleyeceğimi ilk söyledim değil mi? Öncelikle mekanı nasıl bulduğumu anlatayım. Yine bir grupanya keşfi ile. Menüleri ve fiyatları oldukça uygundu. Hatta dışarıda aldığımız burger fiyatlarından çok çok daha iyi ve çok çok daha temiz..

Öncelikle temizliğine bakmak lazım mekanın, masaların düzeni, tabakların sunumu, bardakların su lekesizliği, yerlerin temizliği ile kesinlikle geçer not alan bir mekan burası.

Çalışanların güler yüzlülüğü, yardım severliliği ve işlerini yapmadaki titizliği ise bir harika. He evet, bu saydığın özellikler bir sürü mekanda var dediğinizi duyar gibiyim. Doğru da söylüyorsunuz. Buraya gelmek için en büyük sebebiniz kesinlikle hamburgeri olmalı..

Ben tavuk wrap, A kişisi ise hamburger menü yedi. İkisi de ayrı ayrı 19 TL. Fotoğrafta gördüğünüz gibi servis edildi. Yani içecekler dahil 38 TL verdik. Daha önce Karaköy'de yediğimiz hamburgerleri ve verdiğimiz fiyatları düşününce (hamburger başı 32 TL vermiştik) burası bize bedava gibi geldi. Açıkçası bu kadar iyi olacağını hiç de düşünmemiştim. Tabii bu grupanya fiyatı. Sanırım normalde içecekler dahil 30 TL. Herhangi bir burgerciye gidip iğrenç yağlarında pişen patatesini yiyeceğinize, harika aşçısı bulunan bu mekanı tercih etmenizi kesinlikle öneririm. Çünkü bu güne kadar (kendim evimde yaptığım dahil) yediğim en iyi hamburgerdi. Tadı damağımda kaldı diyebilirim. Hatta keşke bitmese dedim. Wrap da süperdi. Fakat hamburger mutluluktan gözden yaş getirtecek seviyede bir şeydi. Malzemeden kaçınılmamış, görsellerinde bulunan aynı hamburgeri ellerini korkak alıştırmadan hazırlamış bir mekan burası. Sırf bu yüzden fotoğraf çektim sizin için.

Hamburgerin lezizliğinin yanı sıra, kolaların servisi de beni benden aldı. Daha önce buz ve limon atıp neden içmemişim diye kendime kızmama da sebep oldu. Yazarken hamburger yine aklıma geldi. Hamile olsam bu saatte tekrar mekana gider, bir kocaman hamburger daha yerdim. Sanırım hamileler bu konuda çok şanslı :)

Mekan Sefaköy'de bulunuyor gitmek isterseniz. Adını yazarsanız navigasyona direkt çıkıyor zaten. İki seçeneğiniz var ya Şili'deki Mondo'ya gitmek, ya da Sefaköy Şenlik Mah. Eski Halkalı Cad. No 3/14 Florya Bakırköy'de bulunuyor. Metrobusle de ulaşımı kolay sanırım. Yahu gidin buraya. :))


Facebook sitelerine baktığımda tatlılarının da muazzam olduğunu gördüm. Keşke yeseymişim, bak şimdi. Neyse giderim ben buraya yine.








Yorumlar

  1. Ha bak,buranın gelişmemişliğinin bir örneği de bu,Almanya'da böylesi mekanlar bulamazsın.Temizlik,servis,incelik,şıklık bekleme.Burada yok öyle şeyler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizlik ve inceliğin olmaması çok kötü :( servis self olabilir ama temizlik önemli :( hele ki benim gibi değişik şeyler yemeyi seven biri için inanılmaz kötü bir şey :D

      Sil
  2. Temizlik anlayışları çok alt seviyede Büşra.Dün bir tuvalete gittim mesela,kadın paltosunu çantasını bildiğin lavabonun içine koydu.Evet lavabonun içine.Mesela apartmanın merdivenine rahatça oturuyor komşumun kızı,aynı pantolonla evdeki koltuğa da oturuyor.Eve zaten ayakkabıyla giriyorlar.Çocuklar mesela,mağzada iki üç yaşında kuzucuk yerde emekliyor,biz olsak elini yüzünü bir güzel siler paklarız,bunlar çocuğu yerden alıp bebek arabasına oturtuyor eline de kraker veriyor.Ay say say bitmez,işk başta çok tiksiniyor insan ama sonra alışıyorsun.Haa bir de,bunlar tuvaletten çıkınca el sabunlamazlar,on taneden biri ancak sabunlar.El sıkışırken ya da elden bir şey alırken dikkat etmek gerek 🤢🤢🤢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuvaletten sonra el yıkama alışkanlıkları da mı yokk :( aman Allah'ım sanırım asla yemek yiyemeyeceğim orada :( ya temizlik hastalığına bir zamanlar tutulmuş bir insanım ben. gelmekten vazgeçtim sanırım :D

      Sil
    2. Ya o kadar korkma,toto yıkama alışkanlıkları da yok ya zaten,çok pis değildir elleri herhalde 😂😂😂😂🤢Valla aslına bakarsan bizde de öyle pis insanlar var ki,hekimlik yaparken neler neler gördüm,o yğzden çok da eleştşrmemek gerek.Ama genel olarak hijyenleri bşraz düşük,hekim gözüyle yani 🤗

      Sil
  3. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..