Bloglar arası Röportaj


Merhaba sayın okuyucu. Sevgili Annesi'nin Prenses'i -nin yapmış olduğu etkinlik olan bloglar arası röportaj a bende katıldım. Hiç tanımadığımız bloggerlar ile tanışıp röportaj yapma fırsatı bulduk. Çıkan eşleştirme sonucunda bana Özlem Kutlu çıktı. İlk kez gezindiğim blog hakkında sorular sormam gerekiyordu fakat ben dayanamadım bir sürü soru sordum. İnsan merak ediyor sonuçta :) İşte sorduğum sorular ve çok değerli blogger arkadaşımız Özlem'in verdiği cevaplar :)

1- Özlem Kutlu Kimdir, neler yapar? iş-güç-okul vs :)
1986 Üsküdar doğumluyum. Bilgisayar programcılığı ve Bilgisayar mühendisliği mezunuyum. Bir dönem yazılım uzmanı olarak çalıştım. Bir dönem meslek lisesinde ücretli bilgisayar öğretmenliği yaptım. Ama şu an farklı bir alanda çalışıyorum. Yazılıma ve bilgiislemcilige ara verdim.

2- Neleri yapmaktan hoşlanıp, nelerden nefret edersiniz?
Yapmaktan hoşlandığım seylerin basinda, kendimle başbaşa olmak var. Kendimi dinlemek, günlük yazmak ya da puzzle yapmak, veya herhangi bir hobi ile birlikte sadece kendime vakit ayırmak en sevdiğim şey şu hayatta. Kitap okumayı, bazen film izlemeyi, ilginç yerler gezmeyi, ilginç hayat hikayelerini okumayi, bazen de örgü örmeyi severim.
En nefret ettigim şey dedikodudur. Karşımdaki insanın sürekli şikayet ediyor olması da beni hayattan soğutur. Herkes kendi işine, kendi yoluna baksın isterim. Bir söz okudum geçenlerde "kendinizi geliştirmek ile o kadar meşgul olun ki başkalarını eleştirmeye vaktiniz kalmasın". Bunu herkes uygulayabilse keşke.

3-Olmak istediği şeyle, olduğu yer arasında fark var mı? (polis olmak istiyodum ama avukat oldum gibi )
İngilizce öğretmeni olmak istiyordum ama bilgisayar mühendisi oldum. Arada cok fark var. Onca yıl sonra tekrar sınava girip İngilizce öğretmenliği hayalimi gerçekleştirmeye çalıştım ama tutmadı.

4-Sevdiği müzik türü? Dinlemeden ölmemelisiniz dediği filmin ismi?
Yabancı pop severim. Ama Müslüm babayı da dinlerim, ruh halime göre değişiyor :)
İzlemeden ölmeyin diyeceğim bir film, Truman show olabilir. 

5-Kendini en çok anlattığına inandığı film veya kendini en çok bağdaştırdığı film karakteri nedir?
500 days of summer filmindeki kızın karakterini kendime benzetiyorum. Bu filmden haberimin oluşu da zaten bir kiz arkadaşımın beni ona benzetmesiyle olmuştu. Gelgitli karakteri var onun da baya. Beni en çok anlatan film de bu sanırım.

6-Asla unutamam dediğin bir anıyı anlatır mısın?
Kuzenlerimle onlarin bahcesinde oynarken yengemin bize sütlü sekerli ekmek yedirmesi :)) neden bilmiyorum ama hep aklımda.

7-Kaç kardeşsiniz?
Üç kardeşiz. Ben büyüğüm.

8-Aşka inanır mısın? Hiç aşık oldun mu?
Aşka inanırım. Evet aşık oldum, acısını da çektim. Yine çıksın yine olurum :) iflah olmaz bir potansiyel aşığım.

9- Geçmişe gitme ve tekrar yaşama şansın olsa hangi döneme gitmek isterdin?


Üniversitedeyken bir arkadaş ile ders sonrası akşam Kadıköy rıhtıma inmiştik. Kalabalığın içinde kafamıza göre takılmıştık çok keyiflidi. Üniversite zamanım eğlenceli geçmişti, o döneme geri dönmeyi isterdim.

Verdiği yanıtlardan dolayı özlem'e teşekkür ediyorum. :) Ve tabii böyle bir etkinlik düzenlediği için prenses'e de . :)

Yorumlar

  1. Asıl ben teşekkür ederim, senin cevaplarını da aldım yayınlıyorum şimdi :))

    YanıtlaSil
  2. Bende özlemim zaten iki özlem diyip geçeydin canm 😃 sorulara bak masallah ama adasimda hakkini vermis en iyi sekilde cevaplams.😃 Asil ben tesekkr ederim katildiginiz icin 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha canım benim iyi ki başlatmışsın böyle bir şeyi, Büşra hanımın soruları da sağlamdı maşallah :))
      Evet iki özlem diyip gecebilirsin Büşra'cım hatta şu an iki ozlem arasında kaldığın icin dilek de tutabilirsin bence :D

      Sil
    2. Ay yaşasın Annesi'nin Prensesi yazarken canım çıkıyorduu, Özlem diycem artıık :) Çabuk biriniz bunun altına yorum yazın, dilek tutmaya çok ihtiyacım var :D

      Sil
    3. Haha 😃 yaaa tamam tamam siz en iyisi bana özo diyinde komple kurtulalim 😃 zaten bana özo derler haha 😃 kabul oldumu bare dilek 😀

      Sil
    4. hemen ben de tutuyorummm :) tuttum gitti. yarın gerçekleşebilecek bir dilek tuttum o halde yarın akşam sölerim tutup tutmadığını :)

      Sil
  3. Özlem'i okumaya yeni başlamıştım, sayende daha iyi tanımış oldum :)

    Etkinliği bulana da sorana da cevaplayana da (Ay bu cümle sana da ebene de falan gibi bir havaya girdi ama bozuntuya vermiyoruz) öpücükler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah neyse sonunu iyi bağlamışsın canım bizden de öpücükler:D

      Sil
    2. Komple öptk iste heriii lamı cimi ebesi dedesi yok 😃

      Sil
    3. ben teşekkür ederim Handancım :)

      Sil
  4. Ne güzel olmuş :) Soruların cevaplarıyla da Özlem'i biraz daha tanımış olduk.5.sorunun cevabında geçen filmi de merak ettim.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş gerçekten emeğinize yüreğinize sağlık sevgililer 😊😀 keyifle okudum

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem Kutlu kızımızın cevapları, Büşra'nın soruları da ilginçti. İkinizi de kutlarım.
      Büşra kızım. En sonunda doğru yolu buldum. Sana çok yorum borcum var ;)) Sorular , cevaplar su gibi okunuyor. Aşk için aynı şekilde düşündüğümüze sevindim doğrusu. İyi oldu bu etkinlik. Sevgiler kızım :)

      Sil
  7. Güzel bir röportaj olmuş :) Özlem kutlu meslektaşım çıktı (Bilgisayar programcısı) bloguna gidiyorum hemen :D

    YanıtlaSil
  8. Güzel cevaplar olmuş. Aşık olma çok iyiydi :)

    YanıtlaSil
  9. özlem de senin gibi çok tatlı kiiii :) en çok da sütlü şekerli ekmeği sevdim bak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..