Yazamıyorum.

sıkıntı büyük.

kesinlikle yazamıyorum.

aslında burada Amerika'da yaşayan ve yere göğe sığdıramayan insanlar hakkında yazacaktım fakat, yazamıyorum. o kadar sinirliyim. olmayan şeyleri varmış gibi gösteren, kiliseden çıkmayan, buna rağmen müslüman olduğunu iddia edip tek rekat namaz kılmayan, yabancılarla arkadaşlık etmenin güzelliğinden, onların özveriliğinden ve güzelliğinden bahsederken iyi ki de Türk kimseyle karşılaşmadım burada diyen o cibilliyetsiz, hatsiz, çıktığı yumurtayı beğenmeyen adilerden bahsetmek isterdim. bahsedeceğim de. zira bugün memleketini satan, yarın neler yapar bir siz düşünün hele. bizdeki memleket sevdası azizim, hiç bir şeye benzemez.

def'olup gittiysen eğer, çeneni kapat, memleketini değiştir, oranın vatandaşı ol ve unut burayı! karşılaştırmaktan da vazgeç. otobuste omzuna çarpan eski İstanbul hanımefendisinin pardon cevabı üzerine bağırarak söylediği "buradan başka İstanbul yok!" demek istiyorum sana! Evet buradan başka Türkiye yok. 

İyi ki de yazmadım.


Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Yazamamakta, yerden göğe kadar haklısınız. Ben de aynen sizin gibi yazamayanlar kategorisindeyim. Zor bir süreçten geçmekteyiz. Cenab-ı Hakk, yar ve yardımcımız olsun inşAllah. Eskiden olduğu gibi, şimdi de iki yüzlü, çıkarcı, menfaatçi vatan hainleri olacak!.. Ne diyelim. Allah hidayet versin, ıslah eylesin. Eğer hidayet alıp, ıslah olmayacaklarsa, o zaman da kahretsin!..
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin, çok teşekkür ederim Recep Altun. yorumlarınızı okunca, kendimi ve blogumu çok değerli hissediyorum :)

      Sil
  2. Bende anlamıyorum maalesef, cumhuriyetçilerle demokratların politik konularda devamlı çekişmelerini, ülke menfaati konusunda bir kere bile olsun anlaşamamalarını anlayamıyorum...(:

    YanıtlaSil
  3. Her ne kadar İstanbul'dan nefret ettiğimi söylesem de, aslında içten içe seviyorum bu şehri. Bir kere burada doğdum ve vapurlar çok güzel, kumpirler de öyle ve daha pek çok şey.. Ama daha güzel olabilirdi diye düşünüyorum bazen, o yüzden nefret ettiğimi söylüyorum. Yorum yazacaktım, sesli düşündüm, kusura bakmayın :D
    Kaleminize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh kumpirr.. şu saatte söylenecek şey miydi :)
      her zaman her şeyin daha güzeli ve daha kötüsü olabilirdi. olamaz mıydı, elbette olurdu. fakat böyle oldu. o halde elimizdekini sevmekten başka çaremiz yok, olmamalı :)

      Sil
  4. Bazen yazamamak daha iyidir hocam

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar:):)hafta içi hediyen için tekrar geleceğim adres için...görüşmek üzereeee:):)

    YanıtlaSil
  6. Bazen düşündüklerimiz, duygularımız ve kelimeler köşe kapmaca oynuyor. Bazen de biz oynamak istemiyoruz sadece. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..