Mekan Keşfi: Fatih-Çikolatahane

Merhaba sayın okuyucu. Bir mekan keşfi ile tekrar karşınızdayım.

Geçenlerde kuzenimle buluştuk. Bilgisayarımızı alıp internet olan bir mekan aradık ki beni bir arkadaşının mekanına götürmeyi teklif etti. Mekana gidince, iyi ki gitmişim dedim. Zira muhteşemdi.

Çikolatahane; Fatih'te Fevzi Paşa Caddesi üzerinde Dülgerzade Camii'ni geçtikten sonra Alaca ayakkabıcısı sokağına girdiğinizde solda kalmaktadır. Minik bir dükkan kendisi. İçerde dört-beş tane masası olan mekanın, interneti de var. Son zamanlarda mekan tercih etme sebebim bu olsa da, o harika soğuk çikolatayı içince kendimden geçtiğimi de belirtmeliyim sanırım.

Son zamanlarda içtiğim ve aklıma geldikçe canımın çektiği bir çikolataydı kendisi. Hatta fotoğrafı görünce bile tekrardan ağzım sulandı. Belki yarın kendimi tutamayıp gidebilirim, o derece. Eğer çikolata seviyorsanız, mutlaka gidin. Kışın da sıcak çikolatası böyle muazzammış. Ben bir hevesimi soğuktan alayım, diğer çeşitleri de denemek isterim. Menüsü güzel çünkü. Ha bir de ayrıca çikolata da alabilirsiniz tezgahtan. Bakın onlarda çok tazeye benziyordu fakat yiyemeyeceğimden almadım. Çünkü çikolataya ciddi anlamda doydum içecekle.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..