İyi değilim.

bugünlerde iyi değilim. yazamıyorum.

Yorumlar

  1. Olmadı..
    Yaz..
    Geçmezse yazarsın demiyorum. Yazarsan geçer.

    YanıtlaSil
  2. ''Yazamıyorum'' diyebilmekte bir başarı, demek ki devamı gelecek.
    Bende yazamıyorum. Aklıma kırkbin tane fikir geliyor, yazmaya sıra gelince hepside uçup gidiyor. Aklınıza yazacak bir şey gelmiyorsa geçmişte ne yazmışsınız bir bakıverin. Olmadı benim gibi ''tarihte bugün'' köşesi yapın.
    Bol azılı günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet, yapabilirim sanırım. deneyeceğim yazmayı, yazmadan yaşayamam gibi geliyor :/

      Sil
  3. Neden iyi değilsiniz ki kötü giden bir seyler mi var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aksine, kötü gittiğinde yazıyorum genelde. yazamıyorum şimdi, daha kötüsü mü var :/

      Sil
  4. Anlayabiliyorum sizi bir dönem blog yazmayı bile bıraktım ben.Bıraktığım günlerde kendimi zorlamadım kitap okudum biraz sosyal yaşamı artırdım bir şeyler yaşandı ve sonra bunların hepsini yazma ihtiyacı duydum.Sanırım ara sıra tıkanıklık zamanlarında böyle esler iyi geliyor.Sende yazmadan duramayacaksın nasılsa elin kalemini mutlaka isteyecek.Merakla bekliyorum
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Neden yazamadığını yazmaktır belkide son dönemeç ve hayatının dönüm noktası olacaktır bu yeni bir başlangıca...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..