Ivır Zıvır Part 53


Bir ıvır zıvırla daha karşınızdayım dostlar. Anlatıyorum, o halde varım!

insanların esprilerine anlam veremediğimden Game of Thrones'u izlemeye başladım. tüm esprilerin dışında kalıyordum. keşke kalsaydım dedim daha 5. bölümde. aslında ciddi ciddi bu dizinin masaya yatırılıp çözümlenmesi gerekiyor. insanların neden bu kadar tuttuğunu merak ettim. fazla düşünmeye gerek kalmadan ön planda olan olan cinsellik, entrika ve bunun gibi insanı zıvanadan çıkaran duyguların çokça göze sokulmasından kaynaklandığının farkına vardım. umarım sizlerde varırsınız. 

bazı insanların bazı yanlışları inatla yapmasına hala anlam veremiyorum. fakat yapıyorlar işte. dur yapma diyecek halim de yok açıkçası, yorgunum.

pedofili manyakların varlığı dünyamızı yeterince kirletirken, bir de sosyal medyaya bulaştı bu adi insanlar. geçenlerde bir kadın paylaşmıştı, şimdi yine biri daha paylaştı. en sonuncu yakalandı. fakat iki üç tane değil ki bu adiler. insanlıktan nasibini almamış, pis varlıklar. sosyal medyadan çocuklarımızı korumalıyız sayın okuyucu. ciddi manada korumalıyız ama. fotoğraflarını paylaşırken bile dikkat etmeliyiz. insanlar kötü niyetli, insanlar fena. çocuklarımıza bu bilinci yüklemeliyiz.

çocuk büyütmek ciddi zor bu zamanda. bu memlekette demiyorum, çünkü çocuk büyütebilecek ortama sahip bir memleket henüz görmedim. umarım görürüm.

gözlük takan insanlar her zaman mı zeki olur? bence öyle. o gözlükler çıkarınca alınan aptalımsı yüz tipine ne demeli?

Ha bir de instagram hesabım : https://www.instagram.com/busrabairam/ instagramı az da olsa kullanıyorum. çok da olsa kullanmak istiyorum ama genelde çekemiyorum güzelce bir şey.

Yorumlar

  1. Game of thrones'da cinsellik çok yoğun ya, normalde kitaplarında bu kadar yok ama dizide resmen reyting kasmışlar bu şekilde. Ama evet çoğu insanın hem kitaplarını izleme hem de dizisini izleme sebebi reyting çünkü adamlar çok iyi beceriyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplarını okumak isterdim açıkçası. sonunu merak ettirici bir hali var ama cinsellik de bu kadar çok sokulmasa gözümüze keşke :(

      Sil
  2. Olur da sabreder ilerlerseniz ta 6.sezona kadar o zaman bu sorundan kurtulmuş olursunuz.. Geçen sene imza kampanyası başlatılmış ve cinsellik sebebiyle dizinin yayından kaldırılması istenmiş.. Herhalde bayağı bir imza toplanmış olacak ki bu sezon neredeyse hiç yok gibiydi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. imza kampanyası başlatıldığını bilmiyordum. yabancılar bile bu derece rahatsız olmuşken Türk milletinin rahatsız olmaması gerçekten ilginç.

      Sil
  3. izleyenlerin ya da müptelası olanların diyelim; uygunsuz içerik nedeniyle izlediğini sanmıyorum, bu sahneler olmasaydı ne olurdu, dizi yarım mı olurdu diye düşünürsek eğer, pek birşey kaybetmezlerdi, yani bunun teknikleri var, kullanabilirlerdi bunu, fakat temelde günümüzün hızla yükselen trendi popüler yozluktur malum, estetiğe savaş açtılar, göze hitap eden mi daha çok dikkat çeker, göz zevkini bozan şey mi; elbette ikincisi efekt nedeniyle daha çok dikkat çeker, rahatsız ediyor olmasına odaklanıyorlar, dozunu ona göre götürüyorlar, mesela bir yandan erotizm teması işlenirken birden ortaya tiksindirici birşey koyabiliyorlar, görüntülerin hızla geçmesi, hızlı renk değişiklikleri, hızla değişen mekan ve olaylar, tüm bunların teknik bir açıklaması var, adamlar bu anlamda işlerini çok iyi yapıyorlar, ben de got (game of thrones) müptelasıyım, ve ben de kendime göre bu tip sahneler için bir teknik geliştirdim, puslu bakıyorum :) hem dikkatimi hem gözlerimi başka şeylere yoğunlaştırıyorum, olmasa iyi olurdu, ama bi yerde + varsa, orada - de olur, yani herşey zıddıyla varolur, bu anlamda beni de geliştirdiler sağolsunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben yine de rahatsızlanıyorum. bu konuda özel bir çalışma da yapacağım. tabi game of thrones değil mevzu, kadının ifşa edilmesi hakkında. sanırım o zaman söylemek istediğimi daha iyi anlatabileceğim.

      Sil
  4. Game of thronesı bende sevemedim, sansürlü bile izlenecek gibi değil. Bana çok sıkıcı geldi birde, ruhum bunaldı renklerinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sevdim renkleri, aslında heyecanlı da.. keşke cinsellik olmasa. daha zevkli olurdu bence.

      Sil
  5. Kendimden biliyorum, gözlük çıkınca benim surat bildiğin primat.
    Zeki mi olurlar ?
    (Kısık sesle) I ıh...
    :)

    YanıtlaSil
  6. + Game of Thrones'u hiiiç izlemedim, bir fikrimde yok. Senin gibi merak ettim ama sonra boşveeer diyip yeltenmedim bile. Buradan da bir şey kaybetmediğimi anlıyorum.
    + Valla kim ne yapıyorsa yapsın bıktım ben de...
    + Çocuk konusuna katılıyorum. Hoş sırf çocuk değil hayvan, eşya v.b. herşey tehlikede..
    + Gözlük takanlar zeki görünüyor bence :) çıkarınca ise çok komik :)

    YanıtlaSil
  7. hadiiiii beee sen çekersin iyi fotolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin iyilik severliğin canım :) o günler çok eskide kalmış gibi :/

      Sil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..