Yer Keşfi:Taşlıhan Restaurant & Butik Otel

Bir yer keşfi ile tekrar karşınızdayım sayın okuyucu. Taşlıhan Restaurant ve butik otel. 

Bundan bir yıl kadar önce bu mekanı keşfetmiş ve gitmeyi kafaya koymuştum. Ancak gitmek nasip oldu. Giderken köprü trafiğine takılınca dönmeyi çokça düşündüm. Hatta köprüden önce son çıkış yazısını görünce de oradan sapmak, Ortaköy'de bir yerde yemek yemeyi hayal etmek istesem de olmadı. Yola çıkmıştık bir kere sonuçta..

Trafiksiz bir saati tercih ederseniz veya avrupa yakasında değilde anadolu yakasında ikamet ediyorsanız ulaşım çok daha kolay olacaktır. Fakat gelin görün ki, mekan gözümde o kadar iyi yer edindi ki; kesinlikle o trafiği çekmeye değerdi.

Anadolu Feneri- Beykoz'da yer alan mekanın iç tasarımı oldukça güzel. Eskitme köşeler, koskoca bir akvaryum, muhteşem boğaz manzarası.. Bir insanın isteyebileceği her şeyi içinde barındırıyor. Tabii mescidinin olması da beni 12'den vurdu diyebilirim. Büyük bir bahçesi var ve bahçede bir sürü masa. İç masaya oturdum, manzaram kapandı korkusu yok, çünkü tamamen boğaza karşı konumlanmış durumda. He bir de ormanın kokusu ve o kuşların cıvıltısı İstanbul'un iğrenç stresi ve egzoz kokusundan çekip alıyor sizi.

Gelelim yemeklere.. Meze olarak getirilen haydari yediğim en güzel haydariydi net. Ancak bir haydari bu kadar güzel olabilirdi. Ve de cömertçe servis edildi. Ben de yemekten çekinmedim, öyle bir gömüldüm ki, ana yemek gelene kadar doydum. Mezenin içinde ayrıca ezme, zeytinyağlı sarma,barbunya ve salata vardı. Ben zeytinyağlı sarma ve salata yemediğimden haklarında pek bir şey söyleyemeyeceğim fakat a kişisi çok iyi olduğunu söyledi.

Normalde balık ile ünlü olsa da ben balık yemediğimden köfteyi tercih ettim. Akçaabat köftesine inanılmaz beğendiğim köftesi bir harikaydı. Kızarmış patates ve pilav ile servis edilmişti. Son olarak da baklava servis edildi. Baklava dondurmasıyla oldukça iyiydi. Ve tabi çok açık çay. Bunca şeyin üzerine gidebilecek en güzel şeydi o manzaraya karşı..

Mekanda kalabiliyorsunuz da. Geceliği 200 tl imiş. Açıkçası kalmayı düşünüyorum yakın bir zamanda. Eğer vaktiniz varsa; gidip bir görün derim. Kahvaltısı da muhteşemmiş. 

Gitmek isteyenler için :Adres: Menekşe Sok. No:6, Anadolufeneri/Beykoz/İstanbul

Yorumlar

  1. İşte böylesi manzaraları görünce İstanbul'da yaşamak istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir yer burası ya 😍

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..