Meydan Okuyorum! 8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20

Ne zamandır yazamadım, buralar hep yoğunluk çünki. Neyse efenim, meydanı boş buldum kaç günü birlikte yazacağım izninizle.

8- Sizi gülümseten bir şeyleri bizimle paylaşır mısınız?

Çocuk görünce gülümsemeden edemiyorum. Allah'ım sana şükürler olsun, nasıl tatlı varlıklar onlar öyle. Hepsinin ayrı bir gülümseme sebebi olduğuna inanırken, ailelerine de onları büyütmek ve doğru şekilde eğitmen için sabır diliyorum. Bunun haricinde bana sürprizle gelen sevdiğim çikolata, çok susadığım da söylemeden gelen su, bisiklet kullanmak gülümsetiyor. Ha bir de ani planlarıma uyan dostlar kadar gülümsetebileni yok.

9-Hangi alanda iyi olmak isterdiniz?

Sınav alanında iyi olmak isterdim. Çünkü hayatın koca bir sınav olduğu gerçeğinin dışında, durmadan sınavlara tabi olan bir bünyem var. Yaşım ilerledikçe eski tembel günlerimi geriye atıp özellikle sınavlar konusunda daha hırslı olduğumu fark ediyorum. Keşke o konuda iyi olabilseydim. Belki çok daha iyi yerlerde, çok daha iyi şeyler yapabiliyor olurdum. Belki de olmazdım, bilmiyorum.

10-Bize biraz güçlü yönlerinizden bahseder misiniz?

Sanırım yazmak benim en güçlü yönüm. Belki de en sevdiğim yönümdür de ben güçlü görmek istiyorumdur. Aileme karşı çok güçlüyüm. Yani sahiplenme duygumu hayal bile edemezsiniz. Bir de kararlarım konusunda güçlüyüm. Çok zor karar veririm, o zorluklara istinaden de o kararın ardında güçlüce ayakta durmaya çalışırım. Sanırım başka güçlü yönüm yok. Zerre kadar yer almadığım bu kainatta neyin gücünden bahsediyorum ki..

11-Biraz da zayıf yönlerinizden?

Hangi birini söyleyim ki? Sevdiğim kişilere karşı aşırı zayıfım zaten. Bir de paylaşma duygusu konusunda sorunlarım var. Sanırım en zayıf noktam duygusallığım, bazen dokunsan ağlarım. Bir de sinirli halim var ki, oraya dokunmaya görün. Genel olarak zayıfım ben ya. Ne desen alınırım, demesen de alınırım, bazen bakışından bile alınırım. Amaan kendimden soğudum.

12-İlk arabanız neydi? Peki şu an kullandığınız araç

Bunu kesinlikle yanıtlamak istemiyorum. Zira sevmediğim şeyler maddiyat (:

13-Favori şiiriniz ya da sizin için anlamı olan bir şiir var mı?

Nefret ediyorum şiirlerden. Bu yüzden sevdiğim bir şiir yok. Bana yazılan bir kaç şiir vardı ama hepsinin Allah belasını versin. Arkadaş bir insan şiirden bu kadar mı nefret eder? Benim gibi şair ve sanat ruhlu insan hemde. Amaan.

14-Özel bir yeteneğiniz var mı?

Özel yeteneğim yok sanırım. Gitar çalmak, paten kaymak, resim çizmek gibi sevdiğim işler var. Ha bir de çok severek bisiklet sürerim. Araba sürmekte sevdiğim şeyler arasında. Ama hiç biri yetenek halini almadı. Bir de çok güzel okurum ve yazarım. Ama yetemiyorum hiç bir şeye. Yok yeteneğim benim. Tek ayak üstünde zıplarken sakız çiğneyemem mesela. 

15-,Favori mevsimizi nedir?Neden?

Tabi ki yaz. Sıcacık.. Yıl boyunca aradığım sıcağı onda bulurum. Güneşi inanılmaz severim, çünkü kemiklerim ancak ısınır. Bakın hala üşüyorum ben. Tam ısınıyorum kış geliyor. keşke hep yaz olan bir yerlere taşınsam. hep orada yaşasam.

16- Hadi bize el yazınızı gösterin.


Görsel derste aldığım nottan bir ders. Öyle sorunca çat diye çekiverdim. Elimin altındaydı defterim. Bu kadar iğrenç değildir yazım aslında ama üşendim sizler için tekrar güzelce yazmaya. Amaan okunuyo sonuçta.

17-Burcunuz nedir? Sizinle uyumlu olan özellikleri nelerdir?

Yengeç burcuyum ve bana uymayan özelliği yok. Yengeç neyse, ben o'yum resmen. 

18-Katıldığınız ilk konser hangisiydi?

Lisedeyken arkadaşımın verdiği konserdi. Harikaydı.

19-Satın aldığınız son giysilerle fotoğrafınızı paylaşır mısınız?

Moda blogu olmadığım için tabi ki paylaşmam. Merak eden instagrama buyursun.

20-Günün birinde nereyi ziyaret etmek veya yaşamak isterdin?

Yaşadığım yerden memnunum. Dünya üzerinde en yaşanılacak yerde yaşıyorum: İstanbul. Dilini, izini bilmediğim bir yerde gezmek isterdim. Neresi olduğu hiç önemli değil. Afrika, Amerika, Asya veya diğerleri. Fakat özellikle Mit'e gitmek isterdim. Oranın kampüs havası gerçekten beni çekiyor. Hem ziyaret hem ticaret amaçlı orada biraz daha takılmak isterdim açıkçası. Fakat yine memleketime dönerdim. Arada Trabzon'umun kokusunu alırdım. Yine evime, doğduğum, büyüdüğüm ve her kaldırım taşı dahi önemli olan İstanbul'uma dönerdim. Çünkü burada bir çok sokakta, mahallede anım var. Ve hepsi çok özeller.

Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Şiirden nefret etmenize takıldım. Sevmeyebilirsiniz de nefret etmeniz çok garibime gitti. Efendim, sakın sizi sorguluyor ya da yargılıyor algısına kapılmayın. Sadece ilgimi çektiği için, değinmek istemiştim. Maddeler halinde paylaştığınız konular, sanki mim soruları gibi geldi bana, önceki var mı diye bir önceki bloğunuza baktım, apayrı bir konuydu paylaşılan. Bence güzel bir paylaşımdı, kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için çok teşekkür ederim Recep Altun. Bu bir çeşit mim diyebiliriz. Aslında her madde ayrı bir gün yazılması gereken yazı başlıkları. Blog dünyasında böyle bir şey yapmış arkadaşlar. Ben de kaç gündür yazamadığımdan hepsini toplu olarak yazma durumunda kaldım. İsterseniz siz de katılabilirsiniz bize :)

    Şiirden bunca nefret etme sebebimi inanın ben de bilmiyorum. Nedense samimiyetsiz ve itici geliyor. Şiirsever insanlara da hayretle bakıyorum. Sanki yalan olduğunu bildiğiniz cümlelere, yine yalandan alkış tutmak gibi bir şey hissi yaratıyor bende :/

    YanıtlaSil
  3. Ayol kendinden soğumak da neyin nesi? Hayat güzel mi güzel, eee yeter... Cevapların çok hoş olmuş :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..