Ivır Zıvır Part 51

Bugünlerde deli gibi film çekiyorum. Teslimime az kaldı. Kurgu başında sabahlarken; filmimden her dakika nefret ediyor, soğuyorum. İnşallah kabul ederler. Etmezlerse, ne diyeceğimi bilmiyorum. Filmi savunabileceğimi de sanmıyorum. Sanatsal bir film bu arkadaş. Video art. Ben size eğlence vadetmiyorum, Ben size mutluluk da sunmuyorum. Ben size sıkıntı, bunalım ve dert gönderiyorum.

İşler, güçler, yoğunluklar derken; bıktım araba direksiyonunda verdiğiniz pozlardan. He evet, çok iyi araba kullanıyorsunuz. Trafiğin nabzı sizden sorulur. Her yere arabanızla gidiyorsunuz ama bıktım. Gerçekten bıktım. Direksiyon başında şarkı söylemenizden, arabanızın logosunu göstermenizden, dinlediğiniz kezban şarkılardan, hep bıktım..

Sırf şu yukarıdaki nedenlerden dolayı kapatmayı düşünüyorum snapchat ve facebook'u. Gereksiz insanlar silsilesiyle muhattab olmak zorunda kalmak çok kötü. Sanırım bu da benim imtihanım. Sizler tatmin olacaksınız diye girmediğim günah kalmadı burada. Ne gerizekalılığınız kalıyor bende, ne görgüsüzlüğünüz.

Görgüsüzlük tabi. Sözlenir, sözlüsünün evlenme teklifini gözümüze sokar. Nişanlanır, nişan fotoğraflarını boy boy seyrederiz. Evlenir, tüm fotoğrafları tek tek sosyal medyaya yükler. Balayına gider, neredeyse gerdek gecesini bile paylaşır. Çocuğu olur, özel yeri hariç her şeyini görürüz ve kaç aylıksa o ayın rakamı yanına saçma sapan objelerle yazılır. İşe gider, iş derdini anlatır. Seyahat eder, yolculuğun sıktığını söyler. Sanki bizler zorla göndermişiz gibi.. Çocuğu yaramazlık yapar, gelir anlatır iletisinde. 1 yaşında çocuğun doğum günü olur, ona şiirler, yazılar döşer sanki anlayacakmış gibi.. Neyin peşindesin dostum? Neyi ıspatlamaya çalışıyorsun. Anladık çok mutlusun. Çok iyisin. Evin var, araban var, kocan var, çocuğun var, işin var, geziyorsun.. Dört dörtlüğü de geçmiş hayatın, otur bi mutluluğunu yaşasana. Neyin ıspatı bu? Çek arabanı önümden. Ya da sen dur, ben gideyim

Kesinlikle sosyal medya insanı günaha sokuyor. Instagram da kendini teşhir etmekten zevk alan kadınlar-kızlar, göğüslerini ortalık yere atanlar, popolarını sergileyenler, çocuklara makyajlar yapıp; çocuk teşhirciliğine soyunurlar.. Soyunmadık yerleri kalmaz, başka şeyler yaparlar.. Yok anam yok, konuşmayım ben iyisi..

İyi olan her şeyin bittiği şu dünya da, umarım güzel şeyler de oluyordur. O kadar güzeller ki, biz görmüyoruz bence. Çünkü çirkin olan ne varsa; gözümüze sokuluyor, kör oluyoruz.

Teşekkürler kapitalizm! Her dakika sana küfrediyorum. Seni sevmiyorum. Senden nefret ediyorum ve bundan hiç rahatsızlık duymuyorum.

Yorumlar

  1. O kadar çok sosyal medya hesabına gerek yok! Bir instagrama bakıyorum, birde 3-5 kişi ekli olan snapchat'e. (YouTube ve blog sayılıyor mu?) Kafam böyle daha rahat. Tanıdığım olsa bile paylaştığı sadece selfie olan kişileri eklemiyorum mesela. Denemelisin. Bir daha geri dönmeyeceğine eminim.

    YanıtlaSil
  2. Sosyal madyanın çivisi çıkmış sanırım.

    YanıtlaSil
  3. Hiç öyle kötü alışkanlıklarım yok ne güzel. Yoksa o yazıyı sen değil ben yayınlamış olurdum. Kapat gitsin sen anlatırken ben daraldım valla.

    YanıtlaSil
  4. @yeşeren yaprak, ben de neden bunca takip ediyorsam :/

    @prof. kesinlikle öyle maalesef :/

    @yağmur kapatıcam çok az kaldı :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Ben blogsözlük'ten geldim :) Film çekiyor olmanıza sevindim. Kıyısından köşesinden 6 yıldır profesyonel olarak oyunculuk yapıyorum. Yardıma ihtiyacınız olursa lütfen belirtin.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, çok teşekkür ederim :)

    Bu projenin sonuna geldik, inşallah başka sefere aklımda :)

    YanıtlaSil
  7. Teşhir olayına katılıyorum.İnsanlar yaşam tarzını başkalarının görmesi için çok çaba sarf ediyor.Gittiği, yediği, giydiği, sevdiği gibi herşeyini bu ortamda paylaşıyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..