İhtiyacınız olan mobil uygulama


akıllı telefonlar ile hayatımıza giren mobil uygulamaların bazıları gerçekten gerekli uygulamalar. bunlardan bir çoğunu eğlence için kullansak da ihtiyacınız olan ve henüz yapılmamış olan mobil uygulama mevcut mu acaba?

mesela ben son günlerde günlük yemek pişirme menüsü sunacak olan bir uygulama tasarlama aşamasındayım. çünkü gerçek bir ihtiyaç evde yemeğini kendisi yapanlar için. benzer uygulamalar var fakat ayrıştıracak bir kaç özellik de ekleyeceğim.

kullandığınız,olmazsa olmaz veya olsaydı keşke dediğiniz mobil uygulamaları alalım.

Yorumlar

  1. Ben sosyal medya hesapları dışında spor amaçlı squats, merak ettiğim kitaplar hakkından fikir edinmek için seslenen kitap, yolda falan sevdiğim yazarlardan alıntıları okumak için satır edebiyatı, bütçe kontrolümü yapmak için de giderim varı kullanıyorum.. Günlük menü önerileri bence de çok mantıklı zira öğrenciyken sürekli yemek yaptığımdan bende çok yakınıyordum ne pişirsem konusunda..

    YanıtlaSil
  2. Bu mobil uygulama konusunda biraz geri kalmıştım. Niyeyse pek indirmemişim. Geçen gün nöbetçi eczane ve bi taksi uygulaması indirdim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..