Eskiye Dönmek

hayat gerçekten çok ilginç .
durup dinlendiğim yer ortaokulu okuduğum okulun önü. buraya neden böyle saçma bir bank koymuşlar bilmiyorum ama yaklaşık yarım saattir yürüyordum. artık ayaklarıma kara sular inmişti ki bu bankı farkettim. oturayım dedim. bu sıcak havada serinlik ağacının altında bulunan muhteşem bankla böylece tanışmış oldum. karşımda ortaokul yıllarım varken neler anlatacağımı hiç bilemedim şahsen. 

hayat gerçekten çok ilginç bir varlık. ne zaman nerede insanın başına ne geleceği hiç ama hiç belli olmuyor. aslında çok ilginç hayallerim vardı benim. okulu bitirir bitirmez Afrika'ya gidip oradaki insanlarla tanışıp hemen ardından ölecektim. muhtemelen bir hastalık bana bulaşacaktı ve arkamda bir sürü beni seven yetim çocuk olacaktı. fakat gelin görün ki şu an ortaokulu okuduğum okulun karşısına geçmiş, sizlere bu satırları yazıyorum. 

mutluluk ile mutsuzluk arasında ince çizgide gidip geleceğini bilmeden ailesinin zoruyla okumaya gelen çocukları izliyorum ilginç bir biçimde. belki yıllar sonra onlarda buraya gelip benim gibi eski günlerini yad edecekler. Hadi hayırlısı gençler.. Hayat hala çok güzel.

Yorumlar

  1. Ahahahahaha çok iyi ya :)) bende çok çalışıp tren alacak (zenginsen en büyük araca binersin diye düşünürdüm hep) beğendiğim evlerin kapısını çalıp 'çıkın burayı ben alıyorum' diyecek Tarabya otelini mesken tutacaktım... Şimdi mi hiç sorma:)

    YanıtlaSil
  2. Milleti zorla okutuyorlar sonra niye başarısız bu çocuklar herkes okuyacak diye bir durum mu var :)

    YanıtlaSil
  3. son yazıma bi baksana noluuur :) foto nerde çektin bankta mı oturdun :)

    YanıtlaSil
  4. @yağmur, şimdisini merak ettim amaa :(

    @emre, kesinlikle. bence isteyen okusun, istemeyen okumasın.

    @deep hemen geldim :)

    YanıtlaSil
  5. baksanaaa, blog sözlük yazımda birçok şey sordular yorumlardaaa :) yanıt verseneee :) bir de, söylesenee sözlük yazarlarına yazımdaki yorumlardaki soruları yanıtlasınlar yaaaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır okuyamıyordum bloglarımı. Şimdiye kısmetmiş.
    Sayfanın yeni haline ba-yıl-dııımmmmm. Çok hoş olmuş.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. O kadar ortam hazırlamışken biraz döktürseydin yahu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..