Yer Keşfi: Baltazar Karaköy

Merhaba sayın izleyici.

Geçenlerde bu tip yer keşfi yazılarımın çok beğenildiği hakkında bir kaç yorum alınca artık her gittiğim yeri paylaşmaya karar verdim. Bugün sizlere Karaköy'de bulunanan Baltazar'dan bahsedeceğim.

Öncelikle eti sevmeniz gerekiyor bu mekana giderken. Çünkü etçil bir mekan burası. Hamburger yapıyorlar. Gram seçiyorsunuz 120-160-180 gr seçenekleri var bu hamburgerlerin. Fiyatları ise biraz pahalı geldi bana. Fakat içindeki eti düşününce normal sayılabilir sanırım. 120 gramlık hamburger 24 lirayken, 140 gramlık 26 lira. 2 lira farkla ayırmışlar tüm hamburgerlerde gramajı.

Arkadaşlarla Lalezar'da otururken akşam 11'de gittik mekana. Görmeyeli Karaköy Karaköy'lükten çıkmış. Yurt dışında bir sokakta yürüyormuş hissi kapladı içimi. Nedense sevmedim. O sokakta gezerken sizler de farkedeceksiniz, cafeler ve bulunan diğer mekanlar (simitçi dahil) hep ilginç bir ambiansa sahip. Bu mekan da kendini soyutlamamış, düzene ayak uydurmuş. Ambiansını çok beğendim.

Arkadaşların önerisi üzerine bir hamburger yedim, bu yüzden pek menüyü inceleme fırsatım olmadı. 4 kişiydik, 4 hamburger ve iki kolaya 130 lira ödedik. Servis edilen tepsi metaldi. Metal tepsinin üzerine kağıt koyup, içine hamburgeri iki parça halinde servis ediyorlar. Ayrıca o tepsinin içinde kırmızı pul biber ve kekikli patates de dolduruyorlar. Yedikten hemen sonra kağıdı kaldırdı Zeynep ve dehşete düştük. Çünkü tepsi pas içindeydi. Yemeden önce görseydik muhtemelen yiyemezdik.

Bir mekanın temizliği tuvaletinden belli olur. Tuvaletin temizliği ile ilgilenemedik, çünkü tek kişinin girebileceği bir tuvalet ve daha kötüsü kadın erkek karışık. Mekan ufak mı falan diye düşünmeyin. Çünkü inceledim, üst katta var. Gayet ikinci tuvalet yapılabilir bence. Kadın ve erkeğin ortaklaşa kullandığı bir tuvaleti düşünemezken o ambiansa sahip bir mekanın böyle bir hataya düşmüş olması olabildiğince itici.

Gelelim hamburgerin tadına. Çok leziz bir hamburgerdi fakat Zeynep'in hamburgerinin içinde bulunan köfte pişmemişti. Bildiğiniz kırmızı geldi. Benim ki de öyle sayılabilirdi. Yedik ama yediğimize de pişman olduk biraz. Malum, pişmemiş etten bulaşan milyon hastalık var.

Mekana tekrar gider miyim bilmiyorum. Hani o tepsiyi görmemiş olsaydım, belki giderdim. Çünkü hamburger içi tam pişmemiş olmasına rağmen oldukça güzeldi. Pişmiş halini tadmak için tekrar gidebilirim. Ve tabii patatesler.. Patates aşığı bir insan olarak, pişmesi ve sosuyla beni benden aldılar. Bunun haricinde ek olarak eğer mekana giderseniz mutlaka ıslak mendil isteyin. Sıcak ıslak mendil deneyimini yaşamanızı istiyorum.

Bir başka keşif yazısında buluşmak üzere :)
(Fotoğrafları ben çektim, çok elit mekan olduğu için çıkarıp çat çat çekemedim. Yarısı gözüken de yazıda bahsi geçen can dost güzel insan Zeynep )

Yorumlar

  1. ilk kez hamburgerin gramajına göre fiyat görüyorum ilginnçççççç :D

    YanıtlaSil
  2. İLK DEFA BÖYLE BİR YER GÖRÜYORUM , ASLINDA GÜZEL BİR FİKİR AMA KIYMANIN PİŞMEDİĞİNİ DUYUNCA İNSAN BİRAZ SOĞUYOR HİÇ SEVMEM ÇÜNKÜ :(
    WC KONUSU DA ÖYLE ,WC TEMİZSE HER YER TEMİZDİR .

    YanıtlaSil
  3. karaköy artık en ciks yer oldu yaaa. baltazar hımm bilemedim giderim ama iyi pişirin derim zeynebi :)))

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir paylaşım olmuş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..