Kebapzade Restaurant-Göreme

Çok değerli okurlarım, sizleri yine bir mekan için rahatsız etmekteyim.

Bildiğiniz üzere geçen ay Kapadokya gezimiz olmuştu. Gezide bir çok video çektim fakat ilk video çekimlerim olduğundan olacak ki, burada sizlerle paylaşmaya değer bir şey bulamadım maalesef. Bu yüzden başka bir gezide mutlaka tanıtımımı yapacağım.

Mevzu bu değil zaten. Gezimiz süresince bir çok yerde yedik içtik, fakat Kebapzade gibisini görmedik! Aslına bakarsanız Kapadokya'da dikkatimi çeken tek şey para oldu. Yani orada utanmasalar soluduğunuz hava için bile bir fiyat çıkaracaklar karşınıza. Bu mekan da onlardan bir tanesi.. Fakat gelin görün ki, en kötüsü diyebilirim.

Beni okuyan bilir, ciddi manada sinirlenmedikçe, kötülemem mekanları. Fakat burası gerçekten sinir bozucuydu. 6 kişilik arkadaş grubuyla mekana oturduk. Oturduktan sonra kızlar olarak tuvalete gittik. Zira öncesinde atv'ye binmiştik ve üstümüz başımız çamur olmuştu. Biz lavabodayken masaya tüm restaurantlarda gelen ön servisler gelmiş. İşte bilirsiniz, minci peynir gibi peynir, tereyağı, sıcak pide veya lavaş, soslu ikramlar. Bazıları bunlara meze der ama ben meze demekten pek hoşlanmam. Gelen serviste sıcak lavaş gibi bir ekmek varmış ufaktan. Tabii yemişler biz gelene kadar. Biz gelince de çok aç olduğumuzdan garsona dönüp lavaş istediğimizi söyledik. Fakat sonraki ikram edilecek olan lavaşların da paralı olduğu söylendi.

Ben bunca zamandır, evden çok sokakta yemek yiyen bir insan olarak böyle bir şey görmedim. Hepimiz şok olduk. Ekmek getirin bari dedik ki, dört beş minik ekmeklerden servis ettiler. Garsonların suratı hep asık ve servis edilen yemekler 3 kişilik olmasına rağmen tek kişilik gibi. Haaa fiyatlara gelecek olursak, boğaz yemeğiyle eş değer.

Mescidinin olması dışında hiç bir şeyden memnun kalmadığım, 10 liralık yemeğe 50 lira verdiğim (temsilidir) Göreme'nin en gidilmemesi gereken mekanlarından benim için..

Bunun haricinde eklemem gerekirse, Göreme'ye gidip mutlaka atv'ye binin. Atv ile gezi, yaptığımız gezinin en muhteşem olayıydı. Bunun haricinde ekleyebileceğim bir şey yok.

Yorumlar

  1. Kebapzade yorumunuzun yeni kazazedesi okarak sonsuz katıliyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..