Ivır Zıvır Part 48

Çok değerli okuyucu, bir ıvır zıvırla daha karşınızdayım.


Bugün can dostum iki arkadaşım geldi evime. Çok eğlendik.

Kendime çalışma odasında çalışma masası ayarladım.Sözde çalışacaktım fakat gelin görün ki oturmuşluğum yok. Otursam da 3 saat kalkmışlığım yok.  Hayır yani nedir bu tembellik?

Tembellik dedim de aklıma geldi. Gerçekten son zamanlarda inanılmaz bir tembellik var içimde. Yatıp uyusam da uyanmasam modundayım. Hatta böyle günlerce uyuyabilirmişim gibi geliyor. Her neyse.

A kişisi (eşim olur kendisi) hala yazı yazmamakta inatçı. Kaldıracağım yazarlar grubundan onu istiyor sanırım. Yazdıklarımı da okumaz oldu. Evlenmeden önce böyle miydi? Yorumların noktasına kadar okurdu. Şimdi oku diye yalvarsam okumuyor. Evlenince neden değişiyor ki bağzı şeyler? Bağzı bağzı üzülüyor insan tabi.

Evlilik dedim de, hala evlilik olayımı anlatmadığımın farkına vardım. Merak da etmiyor kimse zaten. Evlendik bitti di mi?

Babamı yine özledim.

Kapadokya hakkında yazı yazacağım. Hatta sürpriz bir video da hazırlayacağım.Bekleyin anacım.

Yorumlar

  1. Hahaha ben sorayım evlilik nasıl gidiyor?
    Kapadokya çok güzeldir birde gün dogumunda balonlar uçuşur gökyüzüne süper:)
    Bende annemi özledim,kardeşlerimi özledim.

    YanıtlaSil
  2. nasıl desem bilemedim.ne bileyim evlilik işte biraz :o

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..