Yağmurları Seviyorum.!


Aslında ben yağmurlardan nefret ederdim. Fakat bugün yağmurları sevdiğimin farkına vardım. Eski günlere sık sık döner oldum bu günlerde. Mesela Emre Aydın'dan Belki Bir Gün Özlersin'i dinliyorum. Ah o günler.. Tüm acıların dile gelmiş hali bu şarkılar. O halde : Ah bu şarkıların gözü kör olsun! Dinlemek isterseniz yukarıda mevcut

Eklemem gerekirse, yağmurda delice ıslandım. Çamur birikintileri gözüme takıldı. Yine andım o eski günlerimi. Lisedeydim, yurtta kalıyordum. Okuldan çıkmış, yurdun son giriş saatine yetişmeye çalışıyordum. Bileniniz bilir, Kağıthane-Şişli yolu özellikle yağmurlu havalarda kitlenir. Kesinlikle ilerlemez. 3 arkadaş aynı odada kalıyorduk. En sevdiğim dostlar: Sıdıka ve Fatma. Fatma ile arkadaşlığımızı kesmiş olsak da, o günleri hatırlayınca gülümsemeden edemiyorum. Eyh gidi günler.

Yurdun akşam yemeğini kaçırdığımız için indiğimiz duraktan döner aldık fakat oturarak yiyecek zamanımız yoktu. Son hızla dönerleri yiye yiye yağan yağmurda ilerledik. Bu gün olduğu gibi o günde çamur birikintisi ilgimi çekti. Etrafta onlarca insan vardı. Birikintiye doğru gri kürküyle yaşlı bir teyze geliyordu. Fatma'yla göz göze geldik. Genelde böyle olduğunda mutlaka benden saçma bir hareket beklerdi. Kapşonumu kapadım. Dönerimle birlikte atladım birikintinin içine. Tekmeler savurmaya başladım. Fatma'ya atıyor gibi yapıp kürklü kadının kürkünü mahvettim. Kadının çığlıkları hala kulağımda. Yaşlılığına istinaden yapmış olduğu bir ton makyaj kesinlikle yüzündeki çizikleri gizleyemiyordu. Sinirlendikçe çizgileri daha da sertleşiyor, az sonra beni kolumdan tutup karakola getireceğini hissediyordum. Üzerime hırsla yürüdü. O kadar hızlı koştum ki, Süreyya Ayhan yanımda halt etmiş.

Dönerimde çamur olmuştu fakat yemesi muhteşemdi.Ağzım, yüzüm, burnum her yerim çamur içindeydi fakat inanılmaz mutluydum. Sokaktan geçen diğer insanlar da o çamurun tadını almıştır, eminim. O gün bu gündür, çamur birikintisi görünce içine atlamamak için kendimi zor tutarım. Özellikle de kalabalık caddelerde. Islanmaktan korkmam, ıslatmaktan da.. Yanımdan hızla geçen arabanın çamuruna bulanmak da beni rencide etmez. Aksine, oralarda yürüyüp, hala asit yağmadığına dua ederim.

Aslında hayat güzel be güzelim. Bakma biz bakmasını bilmiyoruz, göremiyoruz.

O halde bin şükür!

Yorumlar