Bazı sözler çok güzel

"Gereksiz ihtiyaçlardan oluşan koca bir dağ yarattık.Bir şeyler satın alıyoruz sonra çöpe atıyoruz. Aslında boşa harcadığımız şey hayatlarımız. Bir şeyler satın aldığımda veya siz aldığınızda ödemeyi parayla yapmıyoruz. Ödemeyi yaşamımızdan , para kazanmak için harcadığımız zamanla yapıyoruz. Aradaki fark ise şu hayatı satın alamazsınız, hayat geçip gider.. ve hayatınız boşa harcayıp özgürlüğünüzü korkutmak korkunç bir şeydir."

demiş bir devlet adamı, çok da güzel demiş.

Yorumlar

  1. merhaba melike ben :) çoook uzun zamandır sessiz sessiz takip ediyorum aslında, bu yüzden yorum yazıyo gibi oldum biraz ama ben senin dünyana izin verdiğin ölçüde misafir oldum burayı okurken, sen de benimkine gelsene :) uğramak istersen eğer http://uyusukpollyanna.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir söz,paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..