Yer Keşfi: Çınaraltı Kebap

Çok sevgili okuyucum.

Artık gezip, gördüğüm, yediğim tattığım şeylerden daha çok bahsedeceğimi söylemiş miydim? Artık söyledim.

Her neyse. Şimdi ise size Çınaraltı Kebap'tan bahsetmek istiyorum. Yıldız Teknik Üniversitesi-davutpaşa Kampüsünün içinde bulunan bu mekanda iki kez bulundum. İlkinde kavurmalı kaşarlı pide yedim. İkincisinde de. Fiyatlar makul'e yakın. 17 TL pidenin fiyatı. Yanına kola veya ayran alırsanız 3 TL vermeniz gerekiyor. Öncesinde şöyle bir servis karşılıyor sizi.

 İlk gittiğimde tereyağı ve lavaş ekmekte vardı. İkinci de bunları atladılar. Fakat en önemlisi servis ettikleri minik lahmacunu da servis etmediler. Ara saatte gittiğimden olsa gerek. Çünkü kampüs dışında bulunan mekanda o minik lahmacunlardan vardı.

Neyse efenim. Mekanın ambiansı olabildiğince güzel. Bu yüzden size bir de mekan fotoğrafı da çektim. Menünün fotoğrafını çekmedim fakat fiyatlar 17-25 TL arasında değişiyor bilgisini vereyim.
Bu da mekanın web sitesi: http://www.cinaraltikebap.com/

Yorumlar

  1. Bu bizim davutpaşa kampüsünün içinde mi? o.O'

    YanıtlaSil
  2. Cinarlatinin bulundugu binada 9 ay calistim. 2 ay once isten ayrildim. Genel olarak cok guzel bir yer. Ama ogle saatlerinde yaptiklari muamele yuzunden gitmeyi biraktim.
    Inanilmaz kalabalik oluyor. Zaten baya baya kazaniyorlar. Nasil olsa doluyor diye resmen pislik gibi davraniyorlar. Sallamiyorlar. Zorla hesap getirip kaldiriyorlar.

    YanıtlaSil
  3. ben sakin zamanlarda gidiyorum, sanırım o yüzden iyi davranıyorlar. GEnellikle 4-5 arası gittiğim için. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..