Mim! (Depresif çokça)

Çok değerli blog dostum Melodram tarafından mimlendim dün. Blog dünyasına ilk katıldığım günlerde bu mim olayını ciddi manada merak ederdim. Epey bir süre araştırdıktan sonra öğrendim ki, birisi bir konu buluyor ve o konuda senin ne düşündüğünü merak ediyor. Konuyu sana paslıyor. Melodram'ın mime cevabını okuduktan hemen sonra, ben de bu konuda bir iki çift laf etmeliyim dedim. Zira hepimizin kapı komşusu "depresyon" mevzu.

1-Depresyona ne sıklıkla girersin?

Efenim bilginiz üzerine ben bir yengeç burcuyum. Ve eğer yengeç burcuysanız, burnunuzun ucunda her vakit bir depresyon kırıntısı vardır. Buna bulaşmak için nefes almanız yeterlidir. En ufağından, en büyüğüne kadar her şeyi kafanıza takar, depresyona girer, kendinizi odanıza kapatır, tüm iletişiminizi keser, kimseyle konuşmaz, gülmez ve eğlenemezsiniz. Eğleneceğiniz gelse bile, depresyonunuza duyduğunuz aşırı saygı ve bağlılık sizi buna yapmaktan alıkoyar. Geçenlerde yolda mendil satan yaşlı amcayı görüp, uzunca bir süre depresif gezindim. Ya da şiddet gördüğüne şahit olduğum çocukları farkedince de öyle olurum. Ya da bir plan yaptığımda ve o plana uyulmadığında. Bazen a kişisi ile ufak tefek tartışmalarımızda. Bazen anneme karşı, bazen aileme karşı. Yani anlayacağınız benim için bir sıklık zarfı yok depresyonun. Belki de moral bozukluğuna depresyon diyorumdur, bilmiyorum. Fakat, içe kapanma halinden ve içimde savaştığım milyonlarca düşüncemden ciddi manada sıkıldığımı belirtmek istiyorum.

2-Bu gibi zamanlarda ne dinlersin?

Bu gibi zamanlarda sessizliği dinlerim çoğunlukla. Fakat bazen de Britney Spears-Lucky dinlerim. Bunu neden dinlediğimi bilmem fakat dinlerim işte.

Bu konuda mimlemek istediğim ve ciddi manada düşüncesini merak ettiğim blogdaşlarım ise;

Syrano
Ruhsuz Atmaca
Ufuk
Profosör
birmavimbirpembem
Yeşeren Yaprak
Lily

Yorumlar

  1. Mimi cevapladım, teşekkür ederim, iyi günler :))

    YanıtlaSil
  2. Vay be yıllardır blog okur yazarım, sonunda benim de bir mimim oldu, çok teşekkürler :)))

    Ben de cevapladım ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu mimi şimdi gördüğüm için kendimi kınıyorum. Umarım beni affedebilirsin! Soruları burada yanıtlamak isterim.

    Depresyonun ne demek olduğu her kişiye göre değişir bence. Bana göre depresyona giren kişi kendisini üzen bir konu ile karşılaşmıştır. Açıkcası ben depresyona girmiyorum. Girmekten kaçıyorum. Gireceğimi hissettiğim de ise de kendime hobi ediniyorum.

    Üzgün olduğum zamanlar da telefonumdan Karnaval radyosunu açıyorum ve her çalan şarkıyı anlamaya çalışarak dinliyorum. Lakin dediğim gibi çok uzun sürmüyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..