Yer Keşfi:Va-Bene Cibali Cafe&Restaurant

Bir kahvaltı günümden hepinize merhaba! Yine size muhteşem bir yer tanıtacağım. Bu yer hakkında öyle muhteşem cümleler yazmak istiyorum ki, okuduktan sonra "Mutlaka ben de burayı görmeliyim" demelisiniz. Çünkü gerçekten muhteşem bir deneyimdi benim için. İnanılmaz mutlu oldum ve inanılmaz güzel vakit geçirdim.


Öncelikle kahvaltımızda olan malzemelerden bahsedeyim. 2 kişilik serpme kahvaltımızda;  domates, salatalık , patates kızartma, yeşil ve siyah zeytin, 3 çeşit peynir (beyaz, kaşar ve tulum), omlet, 4 adet sigara böreği, 3 çeşit ev reçeli, nutella, bal, tereyağı, sınırsız çay vardı. Malzemeler çokça tutulmuş ve en kalitelilerinden edinilmiş. Karnınızın doymamasına imkan yok. Ben bile, bir kahvaltıda doydum. Ve iki peynir sever olarak peyniri arttırmayı başardık. İnce dilimli peynir yerine, kap kalın tam yağlı iki dilim peynir vardı ve peyniri masada bırakmayı kendime yakıştıramadığımdan zorla da olsa yedim.

Gelelim mekana. Tahta ağırlıklı mekan o kadar güzel bir ambiansa sahip ki, kendinizi dağın başında bir evde hissediyorsunuz. Biz gittiğimizde mekanda hiç kimse yoktu. Yanan şöminenin sesi, önündeki koltuklar, masalarımız, sandalyelerimiz, duvarlarda asılı olan eski malzemeler, eski radyolar ve telefon; sizi İstanbul'un sesinden, stresinden çekip alıp götürecek uzaklara.. Nerden mi biliyorum, çünkü beni aldı, götürdü.

İkram ise muhteşemdi. İki çalışanla tanışma fırsatı bulduk, ikisi de işinin ustasıydı tam anlamıyla. Daha önceden rezervasyon yaptırdığımız için, masamız hazır bir şekilde bizi bekliyordu. Yumurtalar, ekmekler ve böreklere sonradan geldi sımsıcacık bir şekilde. Durmadan halimiz hatrımız soruldu, mutlu olup olmadığımızdan emin olundu, şömineye odunlar atıldı. Tam anlamıyla ruya gibiydi. Kahvaltımızı bitirdikten hemen sonra şöminenin önüne geçtik. Orada kahvelerimizi içtik. Çok anlayışlı ve misafirperver mekan sahibi, gerçekten bizi çok iyi ağırladı. Yolum düşmese bile gidebileceğim bir yer olarak aklımda mekan. 

Sizlerin en çok merak ettiği şey olan fiyatlara da göz atalım isterseniz. 2 kişilik serpme kahvaltımız 50 TL, mantı 12, kahve 5 tl. Şu an aklımda olan fiyatlar böyle. Kesinlikle yüksek fiyatlar yok. Yanlış hatırlamıyorsam sufle de 8 tl'ydi. Oturun kahvenizi, çayınızı için. Arkadaşlarınızla mutlu mesut dakikalar geçirin.

Mekanın adresi:Yavuz Sultan Mh. Odun İskelesi Sk. No:3 FATİH /İSTANBUL
Daha fazla bilgi için: http://www.vabene.gen.tr/
Facebook adreslerinden direkt mesaj yolu ile iletişime de geçebilirsiniz: https://www.facebook.com/vabene.cibali/timeline
Not: Fotoğraf web sitesinden alıntıdır

Yorumlar